Feladatok

  • A cég által kezelt kereskedelmi ingatlanok, illetve azok használóinak, üzemeltetésben résztvevő szolgáltatóinak folyamatos felügyelete;
  • Az ingatlanok negyedéves bejárása;
  • Jogszabályok betartásának ellenőrzése, jogszabályi változások figyelemmel kísérése (tűz-és munkavédelem, biztonságtechnikai felülvizsgálatok, stb.);
  • Bérlői kapcsolattartás és problémák rendezése;
  • Bérleti szerződések szerinti kötelezettségek betartása, betartattatása, figyelése, ellenőrzése;
  • Bérlői biztosítékok (óvadék, bankgarancia) és biztosítások kezelése, megfelelősségének nyomon követése;
  • Házirend betartásának ellenőrzése, házirend megírása, szükség esetén aktualizálás;
  • Közüzemi fogyasztások követése, óraállás kiértékelés;
  • Facility management szervezése, koordinálása, felügyelete;
  • Kapcsolattartás a közüzemi szolgáltatókkal, hatóságokkal és alvállalkozókkal;
  • Biztosítási káresemények lebonyolítása a biztosítókkal;
  • Árajánlatok kiértékelése, tulajdonos részére döntés-előkészítés;
  • Éves OPEX, CAPEX, Bérleti díjbevétel tervezése;
  • Riportok készítése (Terv-Tény adatok folyamatos figyelése);
  • Az ingatlanhoz kapcsolódó engedélyek kezelése;
  • Project management és Energetikus feladatok támogatása.

Elvárások

  • Property manager munkakörben, kereskedelmi ingatlanokon eltöltött több éves szakmai tapasztalat;
  • Felsőfokú szakirányú végzettség;
  • Ingatlanpiac naprakész ismerete;
  • Kommunikációképes angol nyelvismeret (szóban és írásban).

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős szerződéssel várunk;
  • Versenyképes bérezést kínálunk;
  • Kihívásokkal teli, felelőségteljes munkát végezhetsz;
  • Home office is van lehetőség;
  • Fejlődési és szakmai képzési lehetőségeket nyújtunk;
  • Támogató, barátságos cégkultúra, jó hangulatú csapatban dolgozunk;
  • Családbarát munkahely vagyunk;
  • Mobiltelefont és cafeteriat is biztosítunk;

Munkavégzés helye: XIII. kerület, Green House irodaház.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Növekedő termékportfóliójának és a kollégák szakértelmének köszönhetően a Gránit Alapkezelő Zrt 2009-es alapítása óta a vagyonkezelési szektor egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője lett. Folyamatosan bővülő csapatunkba keresünk az Alapkezelő tulajdonában levő, Ingatlankezelési szolgáltatást végző Grandum Ingatlankezelő Kft. cégünkbe Property Manager munkatársat. 

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű önéletrajzát! 

JELENTKEZEM