Feladatok

A Property Manager elsődleges feladata a hozzá rendelt kereskedelmi ingatlanok bérbeadása, ill. üzemeltetésében történő közreműködés a tulajdonos és bérlők igényei szerint, valamint a pénzügyi célok teljesítése és az ingatlan értékének növelése.
 
  • Biztosítja, hogy teljesüljenek a bérleti és kihasználtsági célok, mindent elkövet a legmagasabb kihasználtsági szint és behajtási arány fenntartása érdekében.
  • Havi szinten elemzi a költségvetés terv-tény adatait, és kimutatásokat készít havi, negyedéves és éves rendszerességgel.
  • Gondoskodik a bérlők fizetési kötelezettségeinek teljesítéséről, a kintlévőségek kezeléséről a pénzügyi osztály segítségével.
  • Ellenőrzi a bérleti szerződés összes fedezetének rendelkezésre állását és érvényességét (biztosítás, bankgarancia, letét, stb.)
  • Az éves üzemeltetési díj elszámolást egyezteti a bérlőkkel, előkészíti az indexálást.
  • Jó kapcsolatot tart a bérlőkkel és az ingatlan tulajdonosai által kinevezett vagyonkezelőkkel.
  • Részt vesz a bérlői kiépítésekhez kapcsolódó kooperációkon.
  • Felelős a bérleményi birtokbaadások és visszavételek lebonyolításáért és azok teljes dokumentálásáért.
  • Kezeli a meglévő bérleti szerződésállományt - új szerződések elkészítése, módosítása
  • Rendszeres piac elemzést végez és javaslatot tesz a bérleményi területek folyamatos feltöltésére.
  • Bérleti kiajánlások elkészítése, hirdetések kezelése, bérlők felkutatása megkeresése,
  • Kapcsolatot tart a bérlőkkel, fő szolgáltatókkal, a hatóságokkal, jogászokkal és egyéb harmadik féllel.
  • Bérlőkezelés - panaszok, hibabejelentések kezelése továbbítása társosztályok felé
  • Ellenőrzi az egészségügyi és biztonsági előírásoknak való megfelelést.
  • Vállalati rendszer használata, folyamatos ellenőrzése, riportok készítése

Elvárások

  • 3-5 év releváns tapasztalat property management területen
  • Felsőfokú, szakirányú végzettség
  • Megfelelő pénzügyi és jogi ismeretek
  • Angol nyelv tárgyalóképes ismerete
  • Kiváló kommunikációs képességek (mind szóban, mind írásban)
  • B kategóriás jogosítvány
  • inagatlankezelés, bérbeadás területen szerzett legalább 3 év szakmai tapasztalat
  • Felhasználói szintű ismeretek a Microsoft Office programokban (Excel, Word, PowerPoint)

Amit kínálunk

  • Hosszútávú, stabil munkalehetőség
  • Nyitott, támogató munkahelyi légkör
  • Tanulási, fejlődési lehetőségek
  • Versenyképes jövedelem

Jelentkezés módja

A jelentkezéshez kérem az önéletrajzát, jövedelem megjelölésével az alábbi e-mail címre szíveskedjen megküldeni.

JELENTKEZEM