Feladatok

  • online és offline promóciók, nyereményjátékok megvalósításában való aktív részvétel
  • kapcsolattartás ügyfeleinkkel, partnereinkkel, beszállítóinkkal, alvállalkozóinkkal
  • promóciós microsite kialakítása a fejlesztőkkel együttműködve (fejlesztői munka támogatása, ellenőrzése)
  • sorsolások lebonyolítása
  • nyertesekkel történő kommunikáció
  • nyeremények eljuttatásának lebonyolítása (adatbázisok és címlisták összeállítása, frissítése, posta/futár kézbesítés szervezése)
  • heti riportolás és kimutatások készítése az aktivitásról
  • több projekt párhuzamos menedzselése

Elvárások

Ha magadra ismersz, ne habozz jelentkezni!
  • felsőfokú végzettség
  • van már legalább 2-3 éves munkatapasztalatod a precíz adminisztrációs területről
  • átlagon felüli Excel tudással rendelkezel
  • magabiztosan használod az irodai szoftvereket (MS Office) és a közösségi oldalakat
  • jól megy az angol (írásban és szóban)
  • belekóstoltál már CRM, adatbáziskezelő, nyilvántartó programok használatába
  • élvezettel teszed, szereted, amit csinálsz!

Előnyt jelent

Örülünk annak, ha
  • adminisztrációs területen megállod a helyed
  • gyorsan tanulsz és nyitott vagy az új dolgokra, mind a munkavégzés, mind az önfejlesztés területén
  • képes vagy hosszú ideig teljes erőbedobással dolgozni
  • nem csak gyors vagy, hanem precíz is
  • a problémákat nem gondnak, hanem kihívásnak tekinted
  • jó vagy az önálló munkavégzésben, de ha arra van szükség, akkor csapatban is tudsz dolgozni
  • végig viszed a feladatokat A-tól Z-ig
  • láttál már közelről weboldal fejlesztést (wordpress, html, stb.)
  • kiválóan kommunikálsz szóban és írásban is
  • megtalálod a közös hangot az ügyfeleinkkel, partnereinkkel
  • bírod, ha időnként összecsapnak a fejed felett a hullámok
  • vannak új ötleteid és azokat meg is valósítod
  • pozitív életszemlélettel bírsz és a „hogyan igen” a mottód
  • vidám, lelkes, kommunikatív személynek tartod magad
  • ugyanúgy tudsz örülni mások sikerének, mint a sajátodnak
  • szeretsz szervezni, intézkedni, mindezeket felelősséggel és egyéni döntésekkel teszed
  • jól kezeled a munka és a magánélet közötti egyensúlyt
  • home office-ban is produktív vagy

Amit kínálunk

A nálunk dolgozók mondták:
  • „értékelik és elismerik az elvégzett munkámat”
  • „a munkámnak tényleg van jelentősége, fontos csapattagnak érezhetem magam itt”
  • „a 27 év alatt még mindig találok minden napra új kihívást és tapasztalni valót”
  • „a közvetlen vezetőmmel történő inspiráló heti megbeszélés (One-on-One) során rendszeres visszajelzést kapok, és együtt tűzünk ki elérendő célokat”
  • „a folyamatos tanulás és fejlődés egy központi elem, napról napra jobbak szeretnénk lenni, mindezt együtt, csapatként”
  • „fókuszban az egyéni kompetenciák fejlesztése (kommunikáció, időmenedzsment-priorizálás, együttműködés stb)”
  • „szuperek a közös programok, a céges hétvégék, a balatoni vitorlázások, a név-és szülinapi koccintások, a nyaralás beszámolók, a nap végi társasozások, az élmény festés, a Nőnapi Koktélbár, a hagyományos karácsonyi „reggeli”, ami délig tart :)”
  • „a rendszeres hétfői Hétindító Traccspartyn örömmel és kíváncsisággal hallgatjuk, kivel mi történt az elmúlt héten”
  • „jóban is és rosszban is tudjuk támogatni a másikat, nem csak munka, hanem magánélet terén is számíthatunk egymásra”
  • „ha elakadásom van egy témában, akkor mindig van legalább 1-2 ember, aki azonnal a segítségemre siet”
  • „rugalmas munkaidőnek köszönhetően nem probléma, ha éppen délelőtt 10 órára kell mennem egy hivatali ügyintézés miatt, vagy ha csak délután kettőre tud jönni a villanyszerelő…”
  • „könnyen megközelíthető az iroda a Belvárosban, a most megújult Bakáts téren”
És még néhány információ:

Tervezett belépés: 2025 tavasz
(Ha kell, megvárjuk, amíg letelik a felmondási időd.)

A státusz jellege: határozatlan idejű, főállású munkavégzés

Bérezés: munkádat a munkatapasztalatodtól és a meglévő készségeidtől, képességeidtől függően nettó 350-430 ezer Ft közötti havi bérrel és éves bónusszal tervezzük díjazni.

Munkarend: rugalmas 8 órás munkanap (jellemzően 9-17:30-ig, pénteken 9-16:30-ig)

Ebédidőben ebédelhetsz az irodában is, együtt a csapat többi tagjával, vagy beszerezheted az ebédedet a Ráday utcában elérhető számos kifőzde kínálatából

Az első 3 hónapot követően – saját belátásod szerint – hetente 1 napot home office-ban is dolgozhatsz. Ha már jól belejöttél a munkába, akkor akár kettőt is.

Csapatunkról és a velünk kapcsolatos történésekről a weboldalunkon, közösségi oldalainkon és a legnagyobb videómegosztó oldalon is találsz infókat, képeket, videókat.

A munkavégzés helye: 1092 Budapest, Bakáts tér 2., bejárat a Bakáts utca 5-7. felől

Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető. Pár perc séta a 4-6 villamos Mester utcai megállójától, vagy az M3/M4 Kálvin téri, vagy az M3 Corvin negyed megállóktól, vagy jöhetsz hozzánk a 2-es villamossal a Zsil utcáig és onnan 2 perc gyalog.
 
Munkahelyi extrák
  • Korlátlan kávé-, teafogyasztás
  • Szűrt víz
  • Masszázsfotel

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

Az A4C Marketing Kft. a piacon több mint 25 éve működő, 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozás.
Egy lelkes, elhivatott és sikerorientált csapat, amely az eladásösztönzés különböző szakterületein szerzett tudást és tapasztalatot.
A munkánk a szenvedélyünk. Semmi sem inspirál minket jobban, mintha látjuk, hogy jól működik, amit kitaláltunk. Ez olyan, mint egy örökmozgó: a sikerek mozgásban tartanak.
Alázattal, személyre szabott odafigyeléssel tesszük nap, mint nap a dolgunkat, és most már nem győzzük.
Rád van szükségünk!

Promóciós Projekt Manager munkakörben
  • Nemzetközi és hazai ügyfelek, piacvezető márkák és nagyobb KKV-k sokszínű projektjein, kampányain dolgozhatsz.
  • Olyan összetett és felelősségteljes, leginkább adminisztratív, munkakört ajánlunk neked, ahol csak rajtad múlik, hogy milyen tartalommal töltöd meg, és meddig jutsz el.
  • Ebben a folyamatban rendszeres és őszinte visszajelzést kapsz tőlünk, hogy tudd, merre tartasz.
  • A dolgos hétköznapok mellett hosszú távú szakmai karriert, barátságos munkakörnyezetet, és fiatalos, mosolygós, családias hangulatú cégkultúrát kínálunk.

Jelentkezés módja
Ugye mondtam, hogy Téged keresünk :) !!!

Jelentkezés módja:
A "Jelentkezem" gombra kattintva, egy kb.8 perces kérdőív kitöltése vár Rád!
Ez szükséges ahhoz, hogy minél hamarabb vissza tudjunk jelezni Neked, ha szerintünk Te vagy (az egyik) legalkalmasabb jelölt!

Mielőtt a JELENTKEZEM gombra kattintasz, kérlek készítsd elő:
  • fényképes, magyar nyelvű önéletrajzodat
  • motivációs leveledet, amiben néhány sorban kérjük, írd le, miért szeretnél nálunk dolgozni, és miért tartod magad alkalmasnak erre a pozícióra.
A Jelentkezem gombra kattintás után kérjük, csatold ezeket!
Ez a jelentkezés alapfeltétele!
Ígérjük, hogy minden jelentkezőnek, aki kitölti a kérdőívet, max. 1 héten belül visszajelzünk!

JELENTKEZEM