Feladatok

  • a projekt és a projektben résztvevők átfogó koordinálása, motiválása, munkájuknak irányítása;
  • kockázatkezelés és minőségbiztosítás;
  • a projekt előrehaladásának ellenőrzése és irányítása, a tevékenységek pontosítása, ütemezése, az ütemezésben meghatározott feladatok végrehajtása;
  • kapcsolattartás a megbízóval, megrendelővel és az illetékes szervezetekkel;
  • kritikus pontokon döntéshozatal vagy döntéselőkészítés;
  • a projekt előrehaladását jelző jelentések elkészítése, a monitoring adatok alapján a cégvezetés tájékoztatása a projekt pillanatnyi állapotáról és előrehaladásáról;
  • Felelés a projekt zárásához kapcsolódó szakmai- és gazdasági elszámolás elkészítéséért.

Előkészítési fázis:

  • fővállalkozói/generálkivitelezői szerződés átnézése, értelmezése, megértése, a projekt során ezek alkalmazása, betartása, betartatása;
  • munkaterület átadása/átvétele, állapotrögzítés, építési napló megnyitása, ellenőrzése;
  • fel- és levonulási feladatok ellenőrzése, dokumentálása;
  • pénzügyi ütemezés elkészítése;
  • alvállalkozói tendereztetés lebonyolítása, műszaki és pénzügyi egyeztetések, alku lefolytatása, alvállalkozói szerződések elkészítése, véglegesítése;
  • megrendelői és alvállalkozói hivatalos levelezés lebonyolítása, koordinálása.

Megvalósulási fázis:

  • részletes ütemterv nyomon követése, betartása, betartatása, jelentés a cégvezetés részére;
  • projekt eredményességének folyamatos ellenőrzése, jelentés a cégvezetés és megrendelő részére;
  • szerződésnyilvántartó vezetése és naprakész állapotban tartása;
  • megrendelői és alvállalkozói teljesítésre vonatkozó igazolási folyamat koordinálása, ellenőrzése, számlák kiadásának előkészítése;
  • építési napló törvény szerinti vezetésének felügyelete, az építési naplóban tett megrendelői bejegyzések esetén a szükséges válaszok, bejegyzések megírása;
  • a rendelkezésre álló engedélyek, határozatok ismerete, a rendelkezésre álló tervek ismerete;
  • alvállalkozók irányítása, koordinálása, az alvállalkozókkal szemben érvényesítendő levonások folyamatos koordinálása;
  • helyszíni kivitelezés ellenőrzése legalább heti 1 alkalommal;
  • az ellenőrzési jogkört gyakorló személy értesítése minden lényeges eltérésről a költségek és a határidő vonatkozásában;
  • kárrendezési folyamat koordinálása;
  • folyamatos minőség-ellenőrzés, hiba- és hiány pótlistázási folyamat koordinálása;
  • megrendelői- és alvállalkozói kooperációk folyamatos szervezése, részvétel azokon;
  • hatósági ellenőrzéseknél a megfelelő személyek részére (pl. ellenőrzési jogkört gyakorló személy) azonnali tájékoztatása;
  • hatósági bejárások megszervezésének koordinálása;
  • átadási dokumentáció (pl. használatbavételi engedélyhez szükséges kivitelezői dokumentáció) összeállításának koordinálása.

Garanciális munkák:

  • garanciális időszakban konzultáció, garanciális feladatok ellátása az ellenőrzési jogkört gyakorló személy utasítása alapján.

Elvárások

  • minimum 5 év szakmai tapasztalat;
  • szakirányú felsőfokú végzettség (építész-, építőmérnök);
  • önálló munkavégzés;
  • rugalmasság, pontosság;
  • kreativitás;
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel);
  • munkabírás;
  • problémamegoldó készség;
  • jó szervezőkészség;
  • határozott fellépés, magabiztosság;
  • magas fokú terhelhetőség;
  • jó kommunikációs készség.

Előnyt jelent

Előnyt élvez az a szakmailag megfelelő leendő munkavállaló, aki napi ingázással meg tudja oldani a munkába járást.
Előnyt élvez továbbá az a jelölt, aki az alábbiakkal rendelkezik:

  • minimum 5 éves projektvezetői tapasztalat;
  • felelős műszaki vezetői jogosultság;
  • műemléki felelős műszaki vezetői jogosultság;
  • angol nyelvtudás.

Amit kínálunk

  • versenyképes fizetés;
  • céges autó;
  • hosszú távú munkalehetőség;
  • karrierlehetőség;
  • dinamikusan növekvő vállalkozás;
  • fiatal, dinamikus csapat;
  • különleges, kihívást jelentő munkák kivitelezése.

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Teljeskörű építőipari szolgáltatás: tervezés, ingatlanfejlesztés, generálkivitelezés
Mérnökirodánkat 2015-ös megalapítása óta az a cél hajtja, hogy generálkivitelezési munkáink során olyan műszakilag kifogástalan épületeket adjunk át, melyek a megrendelő elképzeléseivel összhangban körültekintő tervezéssel indulnak és első osztályú minőségben épülnek meg. Ez a SMART DESIGN & BUILD SOLUTION kettőse, azaz komplex szolgáltatás a kezdeti ötleteléstől a kulcsrakész állapotig.
Tervezői, mérnöki, kivitelezői szakértelmünket a műemlékszektorban csiszoltuk tökéletesre az elmúlt évek alatt. Az itt felhalmozott tudás és tapasztalat Magyarország generálkivitelezői szektorának megkerülhetetlen szereplőjévé tett bennünket. Mindemellett lehetővé tette, hogy az ipari létesítmények, középületek és lakóépületek piacán is 360 fokos építőipari szolgáltatást tudjunk nyújtani a területkiválasztástól a tervezésen át a megfelelő kivitelezésig.
Ingatlanfejlesztési és generálkivitelezési megbízásaink az építőipar számos területéről érkeznek, évről évre egyre nagyobb volumenű projektekben bizonyítjuk szakértelmünket, fiatalos lendületünket és rugalmas, gyors, proaktív hozzáállásunkat. Számunkra elengedhetetlen, hogy ezek az értékek társuljanak a minőségi, első osztályú kivitelezéssel. Mérnökirodánk számára a műszaki megoldások tekintetében mindig a gyakorlatias gondolkodás áll az első helyen, ugyanakkor nagy hangsúlyt fektetünk a megépíthetőségre, hiszen ez a kivitelezés kulcsa!
Szeretünk megbízóinkkal együttműködve gondolkodni, tervezni, amelynek lényege, hogy amellett, hogy a megrendelő elképzelését valósítjuk meg, közben örömmel végezzük a munkánkat, hiszen egy épület megépítése az első tollvonástól a műszaki átadásig élmény kell, hogy legyen minden szereplő számára!

JELENTKEZEM