Feladatok

  • Ügyvezetők és projektmenedzserek napi munkájának folyamatos támogatása
  • Közreműködés EU projektek megvalósításához kapcsolódó dokumentumok, beszámolók készítésében, pályázatkezelői elektronikus felületen történő rögzítésében angol és magyar nyelven is.
  • Elektronikus pályázatkezelő felület folyamatos figyelése, értesítések kezelése
  • Excel alapú pénzügyi táblázatok készítése
  • Közreműködés megvalósíthatósági tanulmányok készítésében, adatgyűjtés angol és magyar nyelven is.
  • Szerződések, teljesítés igazolások előkészítése, nyilvántartása, archiválása
  • Számlázási feladatok elvégzése
  • Beérkező számlák kezelése, szkennelése, előkészítése könyvelésre.
  • HR feladatok előkészítése (munkaszerződések, munkaköri leírások előkészítése, bérszámfejtés támogatása)
  • Online és Offline megbeszélések szervezése, előkészítése, dokumentálása angol és magyar nyelven is, naptármanagement;
  • Online (emailes) és telefonos kapcsolattartás partnerekkel angol és magyar nyelven
  • Bel- és külföldi utazások szervezése, előkészítése
  • Érkező ügyfelek fogadása, kiszolgálása
  • Bejövő/kimenő posta adminisztrációja (iktatás, szkennelés,)
  • Postai küldemények feladása
  • Egyéb titkársági és adminisztrációs feladatok ellátása (online levelezés, telefonos kommunikáció)

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség vagy legalább középszintű pénzügyi/számviteli végzettség
  • Angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Haladó szintű számítógépes ismeretek (MS Word, Excel, Outlook, Google drive, webes ismeretek)
  • Proaktivitás: előrelátó, felelősségteljes, önmagáért felelősséget vállaló cselekvés
  • Precíz munkavégzés, határidők betartása, jó problémamegoldó készség, analitikus gondolkodás
  • Képesség az autonóm és határozott keretek közötti, csapatban való munkavégzésre egyaránt
  • Gyakorlatiasság, gyors felfogóképesség és globális gondolkodás

Előnyt jelent

Elektronikus pályázatkezelő rendszerek (EPTK, Jems) ismerete előnyt jelent

Amit kínálunk

  • Színvonalas, kreatív munkakörnyezet
  • Hosszú távú munkalehetőség fejlődési perspektívával
  • Pozíciónak megfelelő, piacképes bérezés
  • Magasan képzett, tapasztalt szakértő munkatársak
  • Központi fekvésű, könnyen megközelíthető iroda
  • Változatos feladatkör kiszámítható feladatokkal

Céginformáció

Tanácsadó nonprofit cégünk fő tevékenysége EU projektfejlesztés és menedzsment, vállalkozói tanácsadás, EU nemzetközi projektfejlesztés, szakmai megvalósítás. Cégünk pécsi irodájába keresünk agilis, motivált új kollégát, projektmenedzser asszisztensmunkakörbe. Olyan munkatárs jelentkezését várjuk, aki igényes a munkájára, nem tart a kihívásoktól, szereti a változatos és dinamikus feladatokat.

Jelentkezés módja

Jelentkezés: Fényképes önéletrajz, nettó bérigény megjelöléssel.

Cégnév: CROST Területfejlesztési Nonprofit Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK