Feladatok

  • pályázati anyagok előkészítése, összeállítása, rögzítése, dokumentálása
  • hiánypótlások benyújtása, támogatási szerződések előkészítése
  • a projektek működtetéséhez szükséges adminisztrációs feladatok (kifizetési kérelmek, beszámolók, szerződésmódosítások elkészítése, helyszíni ellenőrzéseken való aktív részvétel, projektzárás lebonyolítása) teljes körű ellátása, a projektek előrehaladásának biztosítása
  • a projektekkel kapcsolatban a beszerzési eljárások előkészítése és lefolytatása, valamint közreműködik a közbeszerzési eljárások szakmaielőkészítésében
  • pályázati lehetőségek figyelése
  • kapcsolattartás a pályázati projektek valamennyi szereplőjével, a pályázatok megvalósításában résztvevő belső és külső partnerekkel, szervezetekkel, hatóságokkal. (szoros együttműködés a gazdasági, beszerzési részlegekkel)
  • gondoskodik az épület beruházások és eszközbeszerzések eszköznyilvántartásba történő felvételéről.
  • előkészíti és koordinálja a helyszíni ellenőrzéseket.
  • elvégzi, koordinálja pályázatok fenntartási időszakra vonatkozó adminisztrációs utógondozási feladatait.

Elvárások

  • Felsőfokú gazdasági vagy műszaki végzettség
  • 5+ év releváns, pályázatírásban és pályázatok lebonyolításában szerzett munkatapasztalat
  • legalább 3 év projektvezetői tapasztalat
  • uniós, és kormányzati pályázatokban szerzett tapasztalat
  • angol nyelv társalgási szintű ismerete

Előnyt jelent

  • projektmenedzsment képesítés
  • nonprofit területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Változatos szakmai feladatok
  • Hosszútávú lehetőség
  • 13. havi kifizetés
  • Cafeteria juttatás
  • Munkába járás támogatás

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gomba kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát. 

JELENTKEZEM