Feladatok

  • Felújítási/karbantartási munkákkal kapcsolatos ügyintézés
  • Projektfeladatok adminisztrációja, adatbázis-kezelés, kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése, szerződések előkészítése,
  • A projekt kötelezettségvállalásainak (határidők, kimutatások, teljesítések, számlázások stb.) folyamatos ellenőrzése és nyomon követése.
  • Szoros együttműködés külső partnerekkel, vezetővel, hogy a projektek ütemterve folyamatosan naprakész legyen.
  • Sürgős feladatok beillesztése az ütemtervbe, biztosítva, hogy a fontosabb feladatok hatékonyan kezelhetőek legyenek anélkül, hogy más projektek hátrányt szenvednének.
  • Kommunikáció az alvállalkozókkal, munkatársakkal a kapacitásukról, rendelkezésre állásukról, és a munka előrehaladásáról.
  • Logisztikai folyamatok szervezése és optimalizálása, hogy minden szükséges anyag és eszköz időben a helyszínen legyen.


 

Elvárások

 
  • Legalább 3 év tapasztalat ütemezési, logisztikai vagy projektmenedzsment területen, lehetőleg az építőiparban.
  • műszaki gondolkodás
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Rugalmasság és terhelhetőség, megoldást kereső attitűd
  • Számítógépes ismeretek (Excel, MS Projekt, Office)
  • TERC program ismerete előnyt jelent, de nem feltétel
 

Előnyt jelent

 
  • építőiparban szerzett tapasztalat
  • angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy megbecsült és növekvő építőipari vállalatnál.
  • Versenyképes juttatási csomag.
  • Dinamikus, támogató csapat és modern munkakörnyezet.
  • Lehetőség szakmai fejlődésre és egyedi feladatok megoldására az építőiparban.

Céginformáció

Cégünk több éves múlttal rendelkezik a generálkivitelezés terén. Irodánk Budapest XIII. kerületében, a belvárosban található. Versenyképes fizetést kínálunk és egy fiatalos, lendületes csapattal való közös munkát.
Jelentkezés módja
 

Jelentkezés módja

Várjuk önéletrajzát fizetési igény megjelölésével.

JELENTKEZEM