Feladatok

  • Projektmenedzser feladatainak adminisztratív támogatása, információgyűjtés, döntéstámogatás
  • Folyamatos kapcsolattartás ügyfelekkel és alvállalkozókkal
  • Projektekhez kapcsolódó szerződések teljeskörű kezelése (előkészítéstől a teljes kifutásig)
  • Projektdokumentációk elkészítésében való aktív részvétel
  • Szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó karbantartási/üzemeltetés támogatási feladatok szervezése
  • Adminisztráció teljeskörű kezelése (nyilvántartások, szerződések, beléptetések, teljesítési igazolások, munkalapok, számlák)
  • Ajánlatok, megrendelések előkészítése és kezelése, ügyintézése, felügyelete a teljesítésig
  • Kalkulációk és kimutatások készítése
  • Projekt- és Cash-flow táblák készítése, változáskövetése, folyamatos frissítése
  • Meglévő projektmappák tartalmának frissítése
  • Pályázati anyagok, projekt dokumentáció felvétele/leadása külső helyszínen
Bejárásokon, felméréseken való aktív részvétel, jegyzetek készítése

Elvárások

Az álláshoz tartozó elvárások:
  • Minimum középfokú végzettség
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Jó tervező, szervező és kommunikációs készség
  • Igény a rendre és rendezettségre, átláthatóságra
  • Önálló és proaktív munkavégzés
  • Magabiztos MS Office ismeret (főleg a szövegszerkesztő és táblázatkezelő programok ismerete) – Teszteljük az interjún!
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent

  • Kommunikáció képes angol nyelvtudás
  • TÜK vizsga
  • SZBT megléte

Amit kínálunk

  • Kellemes munkakörnyezet, fiatalos, lendületes csapat
  • Stabil munkahely, elkötelezett és együttműködő vezetés
  • Versenyképes javadalmazás
  • Szakmai fejlődési lehetőség akár más területek érintésével is
  • Iparági sajátosságokra való felkészítés
  • 8 órás munkavégzés
  • Azonnali munkakezdés

Jelentkezés módja

Jelentkezem gombra kattintás után, kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.
A munkavégzés tényleges helye: 2220 Vecsés, Lincoln út 1. Quadrum irodaház

JELENTKEZEM