Feladatok
Az új kolléga feladata az energiahatékonysági tervezési projektek menedzselése. Árajánlatok adása, szerződések előkészítése, kész anyagok szerkesztése, internetes felületek kezelése, céges levelezések, kapcsolattartás partnerekkel. Segíti az ügyvezető munkáját. Az új kolléga feladata az iroda back office működtetése.
Elvárások
Jó szervezőkészségű, önálló munkavégzésre képes, pontos, precíz, megbízható,udvarias kollégát keresünk. A feladatokból adódóan elvárás a Microsoft office programok készségszintű használata. (word, excel, ppt,), releváns internetes felületek kezelése, használata. Képes több párhuzamosan futó folyamat, projekt áttekintésére, koordinálására. Megfelelően tud kommunikálni telefonon, e-mailen egyaránt. Ha a jelölt rendelkezik a feladatnak megfelelő tulajdonságokkal, gyakorlattal, szeretettel várjuk csapatunkba!
Előnyt jelent
Előnyt jelent az energiatudatossági érdeklődés, műszaki affinitás, esetleges új ismeretek elsajátítási igénye.
Amit kínálunk
Kollégánk munkáját igényes, felszerelt új, belvárosi irodai környezetben végezheti rugalmas, normál (heti 40 órás) munkaidőben, nagy önállósággal. Bejelentett versenyképes fix havi jövedelem, szabad hétvége, barátságos, segítőkész kollégák, kellemes munkahelyi légkör várja az új kollégát. A munkavégzés helyszíne Budapest XIII. kerület Dévai utcai irodánk.
Céginformáció
Cégünk energiahatékonysági tervezéssel foglalkozik közel 15 éve. Vállalkozásunk stabil, megbízható kft. Partnerkörünk nagyon széles, a lakossági megkeresésektől a KKV és nagyvállalatokig, az önkormányzatoktól az állami cégekig egyaránt. Tervezési tevékenységünk kiterjed a energiahatékonyság, energiamegtakarítás minden területére: Energetikai tanúsítványok, energetikai auditok, szakreferensi tevékenységek, szaktanácsadások, képzések, oktatások, egyéb energetikai szakpolitikai tevékenységek. Cégünk szakmai elismertsége kimagasló.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát fizetési igényével.