Feladatok

  • Vevői megrendelések teljes életciklusának kezelése (megnyitás, követés, lezárás) az ERP rendszerben.
  • Dokumentáció készítése, adatrögzítés és rendszerezés (Excel, ERP).
  • Kommunikáció a vevőkkel: kérdések egyeztetése, hiányzó adatok begyűjtése magyar és angol nyelven
  • Belső koordináció: információszolgáltatás a csapatnak, a határidők betartása, a feladatok pontos elvégzése.
  • Általános adminisztratív támogatás (e-mailek, jelentések, dokumentálás).

Elvárások

  • Érettségi bizonyítvány.
  • Középfokú angol (írás / olvasás és beszéd).
  • Alap Excel ismeretek (táblázatkezelés, szűrés, egyszerű képletek).
  • Készségek: precíz, igényes munkavégzés, kitartó és proaktív hozzáállás.

Előnyt jelent

  • Tapasztalat adminisztratív munkában vagy ügyfélszolgálaton.

Amit kínálunk

Az Equip-Test Kft. nem csak egy munkahely – egy közösség, ahol a precíz munkát és a csapatszellemet értékeljük. 
  • Versenyképes fizetés + teljesítményalapú bónuszlehetőség.
  • Stabil munkaidő: hétköznap 8:00–16:30.
  • Fejlődési lehetőség: részvétel komplex projektekben, ERP rendszer mélyebb ismerete.
  • Munkavégzés: jelenleg Vecsésen, a 2025. év második felétől Üllőn, jól megközelíthető helyen, parkolási lehetőséggel.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kerékpártároló
  • Parkoló

Céginformáció

Az Equip-Test Kft. sikeresen működő, magyar tulajdonú vállalat, mely PCB ellenőrzéstechnikai eszközök gyártásával és forgalmazásával foglalkozik, világszerte.

Jelentkezés módja

Ha szeretne csatlakozni hozzánk, várjuk motivációs levelét és fényképes önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével.

JELENTKEZEM