Feladatok

  • Munkaviszonnyal kapcsolatos dokumentáció elkészítése (munkaszerződések, módosítások stb.)
  • Munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok
  • Élő és telefonos s kapcsolattartás a munkavállalókkal,
  • Toborzással kapcsolatos adminisztratív feladatok
  • Dokumentumok kezelése, lefűzése, egyéb ad-hoc feladatok ellátása

Elvárások

  • legalább középfokú végzettség
  • MS Office gyakorlott felhasználó (kiemelten Excel, Word)
  • minimum középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  • kiváló probléma megoldó készség
  • döntéshozatali képesség
  • jó kommunikációs készség,

Előnyt jelent

  • felsőfokú végzettség
  • HR tapasztalat
  • HR végzettség
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési tapasztalat
  • hasonló asszisztensi munkakörben eltöltött tapasztalat (2-3 év)
     

Amit kínálunk

  • Tapasztalatszerzés munkaerőkölcsönzési területen
  • Versenyképes juttatási csomag
  • SZÉP Kártya
  • Egészségbiztosítás
  • Előrelépési, fejlődési lehetőség

Céginformáció

Projekt asszisztens munkatársat keres az euJobs HR-Group csapata! Úgy érzed jól meg tudod értetni magad az emberekkel, nem jelet gondot, hogy napi szinten egyeztess a leendő munkavállalókkal és az adminisztratív feladatokban is otthonosan mozogsz? Akkor a csapatunkban a helyed! Fiatalos belvárosi irodánk csak téged vár!

Jelentkezés módja

Jelentkezni friss önéletrajz feltöltése mellett, a "jelentkezés" gombra kattintva lehetséges.

JELENTKEZEM