Feladatok:

  • Projektvezetők támogatása a projektek teljes életciklusa során (4 projektvezetővel való együttműködés)

  • Dokumentációk rendszerezése, projektinformációk követése

  • Beszerzési folyamatok támogatása, kapcsolattartás beszállítókkal

  • Kapcsolattartás belső kollégákkal és partnerekkel (belföldi és külföldi)

  • Adatkezelés vállalatirányítási rendszerben, dokumentumok, riportok kezelése

  • Adminisztratív és szervezési feladatok, határidők nyomon követése

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség

  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban

  • Erős kommunikációs készség

  • Precizitás, rendszerszemlélet, jó szervezőkészség

  • Stressztűrés, proaktív hozzáállás

  • Magabiztos informatikai ismeretek (Microsoft Office, Teams; ERP használat előny)

Amit kínálunk:

  • Stabil, biztos hátterű, magyar családi vállalkozás

  • Rugalmas, támogató légkör

  • Hibrid munkavégzés – heti 2 nap home office lehetőség

  • Teljes Budapest-bérlet vagy utazási támogatás

  • Céges laptop és telefon

  • Szakmai fejlődési és előrelépési lehetőség

Egyéb információ az állásról:

Munkaidő: H–P: 8:00–16:30

Munkavégzés helye: Budapest, 15.kerület

JELENTKEZEM


Cégnév: Work Force Kft.
Kapcsolattartó: Szabó-Váradi Anna
Jelentkezés telefonon: +36 20 344 9448
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: