Feladatok

  • PR és kommunikációs kampányok tervezése, szervezése és lebonyolítása;
  • sajtóközlemények, cikkek írása és szerkesztése;
  • médiakapcsolatainak kiterjesztése, ápolása;
  • sajtóesemények, konferenciák, könyvbemutatók szervezése;
  • rendezvények, médiamegjelenések és projektek hatékonyságának mérése és értékelése;
  • weboldal és webshop karbantartása;
  • PPC kampányok (Google Ads, Facebook Ads stb.) kezelése, elemzése és optimalizálása;
  • belső kommunikáció anyagok készítése;
  • Kapcsolattartás belföldi és külföldi partnereinkkel;
  • közösségi média tartalom tervezése és megvalósítása.

Elvárások

  • 1- 3 éves releváns tapasztalat (ügynökségi, ügyféloldal);
  • kreativitás, proaktivitás, önálló munkavégzés;
  • kiemelkedő íráskészség, magyarul és angolul is;
  • készség több projekt párhuzamos kezelésére;

Előnyt jelent

  • előny, ha korábban már dolgoztál nonprofit szervezetnél.

Amit kínálunk

  • stabil, kiszámítható munkaidő;
  • work-life balance;
  • versenyképes fizetés, bejelentett főállás;
  • heti egy nap home office;
  • munkahelyi laptop.

Céginformáció

Az Axioma Központ egy 2023-ban indult keresztény agytröszt (think-tank), ami elhivatott, hogy korunk társadalmi kihívásaira értékalapú válaszokat adjon, és képviselje a keresztény társadalmi tanítást a közéletben. Ha szeretnél egy hitalapú közösségben dolgozni, és a háttérből segíteni a csapat munkáját, akkor ne habozz, jelentkezz! 
  • Munkavégzés kezdetének várható időpontja: 2025. februártól
  • Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület Keleti Károly utca. 

Jelentkezés módja

Kérjük csatolja angol vagy magyar nyelvű önéletrajzát, illetve egy rövid motivációs levelet azzal kapcsolatban, hogy miért lenne vonzó Önnek egy keresztény hitalapú közösségben dolgozni. 

JELENTKEZEM