Feladatok

Új kollégánk fő feladata a járművekkel kapcsolatos bírságok és hatósági megkeresések ügyintézése:

  • Szoros együttműködést a hatóságokkal és egyéb partnerekkel
  • Az adminisztrációs folyamatok pontos és hatékony lebonyolítása
  • A nyilvántartási rendszerek naprakészen tartása
  • Eseti számlázásokban való aktív részvétel
  • Ellenőrzések és kimutatások készítés

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség (érettségi bizonyítvány)
  • Releváns szakmai tapasztalat a flottakezelés, bírságkezelés és adminisztráció terén
  • Precíz, megbízható, és ügyfélközpontú gondolkodású
  • Erős szervezőkészséggel bír, és képes a határidők betartására
  • Magabiztosan használja a számítógépet és adminisztrációs szoftvereket
  • Önálló és csapatban történő munkavégzésben is hatékony.

Előnyt jelent

  • F1 – Flottamenedzsment szoftver ismerete

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikus, profi csapatban
  • Szakmai fejlődési lehetőség és folyamatos képzések
  • Modern munkakörnyezet és támogató munkatársak
  • Béren kívüli juttatásokat (Cafetéria csomag, OTP Egészségpénztári és Önkéntes Nyugdíjpénztári hozzájárulás, Egészségbiztosítás)
  • Szakmailag felkészült, támogató munkatársak
  • Heti 2 nap Home Office lehetőség próbaidőt követően

Céginformáció

Egy dinamikusan fejlődő gépjármű finanszírozási- és flottakezelő vállalat vagyunk, amely ügyfelei részére teljes körű autóflotta-kezelési szolgáltatást nyújt. Célunk ügyfeleink magas minőségű kiszolgálása a finanszírozás futamideje alatt, melyhez Portfóliókezelő munkatárs pozícióba keressük új munkatársunkat.

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, töltse fel fényképes önéletrajzát, fizetési igény megjelöléssel a "Jelentkezem" gombra kattintva.

JELENTKEZEM


Cégnév: Merkantil Bank Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: