Kiemelt ügyfelünk Közép-Kelet-Európa és a Baltikum legnagyobb televíziós műsorgyártó cége. Fő profilja a nemzetközi televíziós forgalmazás és a TV-formátumok gyártása. A cég központja Budapesten van. Legyél csapattagjuk Personal Assistant munkakörben.
Modern és színes irodai környezet (III. kerület, Montevideo irodapark), kedvező (9.00-17.00h-ig tartó) munkaidő.
A fő feladatod lesz az iroda mindennapi működésének koordinálása, a CEO és Vezetőség támogatása és a zökkenőmentes irodai ügyintézés biztosítása.
Téged keresünk, ha magabiztosan kommunikálsz angolul (szóban és írásban), megbízható vagy a feladatok ellátásában, szeretsz önállóan dolgozni és jól kezeled a változatos feladatokat. Rutinod van az irodai ügyek intézésében, szereted a vezetők személyes támogatását. Motivált vagy vezetői események, megbeszélések és külföldi szakmai utak szervezésében.
Szereted a kreatív, alkotói környezetet, ahol fiatal, dinamikus és rugalmas csapat dolgozik.
Feladataid lesznek:- Mindennapi irodai ügyek intézése: tárgyalók szervezése, irodai eszközbeszerzés, taxi- és szállásfoglalás. Utazásszervezés, kisebb céges rendezvények szervezése, személyi asszisztencia a cégvezető számára.
- Kapcsolattartás és kommunikáció: ACEO napi munkájának támogatása és adminisztrációja, kapcsolattartás partnercégekkel és a külföldi irodákkal.
- Adminisztrációs feladatok: szerződések, számlák kezelése, e-mailek rendszerezése, időpont-egyeztetések.
- Recepciós helyettesítése: vendégek fogadása, postázás, új kollégák segítése az első napokon.
- Praktikus ügyintézés: irodai dekorációk megtervezése és kivitelezésének megszervezése, autók gumicseréjének leszervezése, ajándékok beszerzése.
- Utazás- és rendezvényszervezés: repülőjegyek és szállások intézése, catering és logisztika szervezése, programok tervezése.