Feladatok

Kiemelt ügyfelünk Közép-Kelet-Európa és a Baltikum legnagyobb televíziós műsorgyártó cége. Fő profilja a nemzetközi televíziós forgalmazás és a TV-formátumok gyártása. A cég központja Budapesten van. Legyél csapattagjuk Personal Assistant munkakörben.

Modern és színes irodai környezet (III. kerület, Montevideo irodapark), kedvező (9.00-17.00h-ig tartó) munkaidő.
A fő feladatod lesz az iroda mindennapi működésének koordinálása, a CEO és Vezetőség támogatása és a zökkenőmentes irodai ügyintézés biztosítása.

Téged keresünk, ha magabiztosan kommunikálsz angolul (szóban és írásban), megbízható vagy a feladatok ellátásában, szeretsz önállóan dolgozni és jól kezeled a változatos feladatokat. Rutinod van az irodai ügyek intézésében, szereted a vezetők személyes támogatását. Motivált vagy vezetői események, megbeszélések és külföldi szakmai utak szervezésében.
Szereted a kreatív, alkotói környezetet, ahol fiatal, dinamikus és rugalmas csapat dolgozik.

Feladataid lesznek:
  • Mindennapi irodai ügyek intézése: tárgyalók szervezése, irodai eszközbeszerzés, taxi- és szállásfoglalás. Utazásszervezés, kisebb céges rendezvények szervezése, személyi asszisztencia a cégvezető számára.
  • Kapcsolattartás és kommunikáció: ACEO napi munkájának támogatása és adminisztrációja, kapcsolattartás partnercégekkel és a külföldi irodákkal.
  • Adminisztrációs feladatok: szerződések, számlák kezelése, e-mailek rendszerezése, időpont-egyeztetések.
  • Recepciós helyettesítése: vendégek fogadása, postázás, új kollégák segítése az első napokon.
  • Praktikus ügyintézés: irodai dekorációk megtervezése és kivitelezésének megszervezése, autók gumicseréjének leszervezése, ajándékok beszerzése.
  • Utazás- és rendezvényszervezés: repülőjegyek és szállások intézése, catering és logisztika szervezése, programok tervezése.

Elvárások

  • Rugalmasság: Gyorsan alkalmazkodsz a változó helyzetekhez.
  • Precizitás: Szereted a rendet és a részletekre is odafigyelsz.
  • Kiváló kommunikációs készség: Könnyen megtalálod a hangot másokkal.
  • Magabiztos angol nyelvtudás: A külföldi irodákkal is kapcsolatban kell lenned.
  • Megbízhatóság: Számíthatunk rád, és mindig időben elvégzed a feladataid.
  • MS Office ismeret: Főként az Outlook, Teams és Excel használatában legyél magabiztos.

Amit kínálunk

  • Vonzó juttatási csomag
  • Mobiltelefon használat
  • Egészségügyi szolgáltatás
  • Modern, színes, igényes irodai munkakörnyezet
  • Barátságos, támogató munkakörnyezet
  • Sokrétű feladatkör, változatosság
  • Budai zöld környezet, jó lokáció (a 3. kerület Kolosy térnél, az Árpád híd budai hídfőjétől 5 percre)

Céginformáció

Kiemelt ügyfelünk Közép-Kelet-Európa és a Baltikum legnagyobb televíziós műsorgyártó cége. Fő profilja a nemzetközi televíziós forgalmazás és a TV-formátumok gyártása. A cég központja Budapesten van.
Legyél csapattagjuk Personal Assistant munkakörben.

Jelentkezés módja

Ha úgy érzed, hogy ez a pozíció neked szól, várjuk jelentkezésedet fényképes önéletrajzzal!

JELENTKEZEM