Feladatok

  • tartósbérleti szerződések megkötésének koordinálása
  • partneri szerződések megkötése, éves felülvizsgálata
  • számlázási rendszer kontrollálása
  • reklamációk kezelése
  • beérkező számlák igazolása
  • refinanszírozási szerződések ellenőrzése, engedélyezése
  • kintlévőségek folyamatos figyelemmel kísérése, menedzselése
  • 3 fős csapat munkájának koordinálása
  • kapcsolattartás a tárosztályokkal (értékesítés, marketing, pénzügy, könyvelés)
  • éves flotta biztosítási keretszerződések előkészítése, biztosító társaságoktól ajánlatok bekérése, kiértékelése
  • jogi ügyek kezelése, kapcsolattartás az ügyvédi irodával
  • kapcsolattartás a hivatalos szervekkel, hatóságokkal
  • tartósbérleti szerződések záró elszámolások készítése
  • részvétel a új vállalatirányítási rendszer bevezetésében

Elvárások

  • legalább 3-5 év releváns területen szerzett gyakorlati tapasztalat
  • felsőfokú gazdasági-, pénzügyi és/vagy számviteli végzettség
  • alapvető jogi ismeretek 
  • precizitás, pontosság, megbízhatóság
  • önálló és csapatban történő munkavégzés
  • Excel használatának széleskörű ismerete, függvények magabiztos alkalmazása
  • gépjármű finanszírozási ismeret
  • megoldás-centrikus szemlélet, proaktivitás,
  • fejlett kommunikációs készség írásban és szóban

Előnyt jelent

  • CallTec F1, P1, D1 szoftver ismerete
  • lízingtársaságnál vagy banki környezetben szerzett gyakorlat
  • azonnali belépés

Amit kínálunk

  • versenyképes jövedelem,
  • heti 40 órás, határozatlan idejű munkaviszony,
  • stabil munkaadói háttér,
  • céges rendezvények

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények

Céginformáció

A Cartis Flottakezelő Kft. a magyar mikró-, kis- és középvállalkozások számára széleskörű flottaszolgáltatásokat nyújtó vállalkozás, amely immár 2016 óta aktív szereplője a magyarországi flottakezelési piacnak. Dinamikusan növekvő ügyfélkörének köszönhetően immár több száz fős gépjárműparkkal rendelkezik. 

JELENTKEZEM