Feladatok

  • Vevői számlázások előkészítése, vevőszámlák kiállítása
  • Szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, rögzítése, könyvelésre történő előkészítése
  • Banki utalások előkészítése
  • Házipénztár vezetése, kezelése
  • A társaság által használt foglalási és számlázórendszer használata
  • Havi zárási folyamatokban való aktív részvétel és szoros együttműködés a könyveléssel. időszakos folyamatos egyeztetések elvégzése
  • Elszámolások, riportok és ad hoc táblázatok, kimutatások készítése a vezetők és a tulajdonosok részére
  • Belső nyilvántartási listák vezetése, adatrögzítés
  • Szerződések, számlák és beérkező dokumentumok iktatása, naprakész vezetése,rendszerezése
  • Egyéb, a pénzügyi terület működéséhez kapcsolódó irodai adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség/érettségi
  • Legalább 3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés
  • Pontos és precíz munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook)
  • Nyitottság új rendszerek használatának elsajátítására
  • Terhelhetőség, pro aktivitás
  • Csapatszellem

Előnyt jelent

  • Pénzügyi vagy hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  •  Szakirányú végzettség

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Fiatalos csapat és befogadó munkahelyi légkör
  • Könnyű megközelíthetőség
  • Lehetőség szakmai fejlődésre
  • Stabil munkahely

Céginformáció

Legyen a Bqa Short Rent Kft. bővülő csapatának megbecsült tagja!
Budapesti ingatlanok kezelésével és üzemeltetésével foglalkozó cégünk keresi új pénzügyi ügyintéző munkatársát.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után, kérjük csatolja magyar nyelvű önéletrajzát.

JELENTKEZEM