Prohuman állás

 

Feladatok:

  • a kezelésébe allokált affluens és potencial ügyfélkör személyes kiszolgálása, portfolió szintű kezelése, telefonos megkeresése.
  • az ügyfélkör részére termékek és szolgáltatások értékesítése, és az ezzel kapcsolatos feladatokban, akciókban való aktív részvétel.
  • a bank felelős képviselőjeként kapcsolatépítés és kapcsolattartás az ügyfélkörrel.
  • az ügyfeleknek sztenderd termékek és szolgáltatások ajánlása, ügyfél-tájékoztatás, értékesítés.
  • az ügyfelek speciális termékigényeinek azonosítása, a megfelelő kiszolgálási csatornába való irányítása
  • a bank ügyfeleinek gyors, pontos és udvarias kiszolgálása és tájékoztatása.
  • új ügyfelek megnyerése
  • meglevő ügyfelek részére újabb termékek értékesítése.(cross-selling)
  • kiemelt ügyfélkör magas színvonalú kiszolgálása.
  • ügyfélreklamációk fogadása, kezelése

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Legalább 2 éves tapasztalat ügyfélkezelésben vagy legalább 1 éves pénzintézetnél szerzett tapasztalat értékesítés, ügyfélkiszolgálás területén
  • Nyitott, ügyfélorientált gondolkodás
  • Kiváló kommunikációs képesség
  • Értékesítői véna
  • Dinamikus, talpraesett személyiség
  • Aláírás és okmány vizsgálat vizsga
  • Általános lakossági oktatás (mikro passziv) és vizsga
  • Tőkepiaci képzés és vizsga

Amit kínálunk:

  • Széles körű sportolási támogatást nyújtunk
  • Komplex juttatási csomaggal rendelkezünk
  • Szupercsapatként működünk együtt
  • Kíváncsiak vagyunk ötleteidre és teret adunk a megvalósításukhoz
  • Generációs sokszínűségi stratégia: Start+, Bébi+, Aktív+, Nagyköveti program

 

Prohuman állás

JELENTKEZEM