Feladatok

  • Vevőszámlák kiállítása
  • Bejövő számlák ellenőrzése, jóváhagyatása, rögzítése, könyvelésre való előkészítése
  • Folyószámlák kezelése, partneri egyeztetések
  • Szerződések és teljesítési igazolások ellenőrzése és iktatása
  • Házipénztár vezetése
  • Kintlévőségek kezelése
  • Könyvvizsgálathoz kapcsolódó feladatok végrehajtása
  • Riportok, kimutatások készítése a vezetőség számára
  • Egyéb pénzügyi adminisztrációs feladatok

Elvárások

  • minimum 3 év azonos munkakörben szerzett tapasztalat
  • precíz, alapos és hatékony munkavégzés önállóan, szükség esetén csapatban
  • dinamikus, lelkiismeretes személyiség
  • kiváló kommunikációs készség
  • MS Office ismeret, előny a Business Central (MS Dynamics) ismerete
  • pénzügyi/gazdasági végzettség, mérlegképes könyvelő végzettség előnyt jelent

Amit kínálunk

  • napi 8 órás, határozatlan idejű munkaviszony
  • stabil, jól prosperáló cég
  • versenyképes juttatási csomag, béren kívüli juttatások
  • céges események, programok, jó közösség
  • születésnapi szabadnap

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A magyar tulajdonú és budapesti központú Kermann IT Solutions Nyrt. Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő IT szolgáltató középvállalata, mely 6 milliárd forintot meghaladó árbevétellel, és több mint 100 fős létszámmal büszkélkedhet. IT üzletágunk küldetése, hogy mind a kis-, közép és nagyvállalati szegmens számára professzionális szolgáltatásokat nyújtson az IT infrastruktúrák kialakítása és üzemeltetése terén. Ha szeretnéd velünk együtt építeni a karrieredet, valamint egy jó csapat tagja lenni, jelentkezz bátran a leírtak figyelembevételével.

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, várjuk pályázatodat a "Jelentkezem" gombra kattintva.

JELENTKEZEM