Az Alfa Biztosító új név a magyar biztosítási palettán, valójában azonban a vállalat hazánk egyik legnagyobb múltra visszatekintő biztosítótársasága, ami az elmúlt 30 évben
ÁB-AEGON, majd Aegon Magyarország néven vált ismertté. Büszkék vagyunk arra, hogy a magyar biztosítási piac meghatározó szereplőjeként segítjük ügyfeleinket a pénzügyi biztonságuk megteremtésében. Ha szeretnél részese lenni egy új márka bevezetésének, jelentkezz most, mint

PÉNZÜGYI SZAKÉRTŐ

Mit nyújt neked az Alfa?

  • Teljesítményarányos jövedelemmel elérheted azt a cél, amely valóban motiváló a számodra
  • Kezdő támogatásunkkal 1 éven át segítjük az indulásodat kiszámíthatóvá és biztonságossá tenni
  • A legmagasabb támogatási szintünket elérve minimum 10.200.000 Ft bevételre számíthatsz már az első évedben
  • Egyedülálló módon a piacon, meglévő ügyfélkört tudunk biztosítani
  • Folyamatos oktatással támogatunk, hogy hozzáértő, naprakész tudással rendelkező pénzügyi szakemberré válj
  • Személyre szabott mentorálás és folyamatos konzultációs lehetőség áll rendelkezésedre, hogy érezd, bármikor számíthatsz ránk
  • Nálunk lehetőséged van a szakmai előre lépésre, hogy idővel saját csapatot irányíthass
  • Rugalmas időbeosztást biztosítunk a számodra, hiszen vállalatunk nagy hangsúlyt fektet a munka és magánélet egyensúlyára
  • Saját tanácsadói weboldaldallal támogatunk abban, hogy minél több ügyfélhez juthass el online
  • Home office lehetőséget biztosítunk

Mit várunk el egy Alfától?

  • Legfőbb feladataid közé fog tartozni, hogy bővítsd a cégcsoport ügyélkörét, és igényalapú pénzügyi tervezéssel és tanácsadással szolgáld ki
  • Vállatunk meglévő ügyfeleinek felkeresése is feladataid része lesz, a hosszútávú üzleti kapcsolat kiépítése és ápolása céljából
  • Pénzügyi szakértőként a társaság termékeinek eladása lesz majd a fókuszban, (biztosítás, hitel, nyugdíjpénztár, befektetési alapok)
  • Elengedhetetlen, hogy magas színvonalon végezd a munkád, ugyanis ügyfeleink elégedettségét és lojalitását csak így növelhetjük
  • Elvárjuk Tőled, hogy folyamatosan fejlődj és naprakészen tartsd szakmai tudásod, valamint, hogy elérd a kitűzött értékesítési célokat

Mi kell ahhoz, hogy Alfa lehess?

  • Minimum érettségivel rendelkezz (diploma vagy MNB hatósági tanúsítvány előny)
  • Eredmény- és ügyfélorientált személyiség
  • Nyitottság az új technológiák alkalmazására
  • Kiváló kapcsolatteremtő és tárgyalási készséggel rendelkezz
  • Mentori betanítás után képes legyél az önálló munkavégzésre
  • Értékesítési területen szerzett tapasztalatod előny, de nem elvárás

Ha fontos számodra, hogy munkáddal jó célt szolgálj, segíts a bizonytalanságot kiszámíthatóbbá tenni, akkor jelentkezz Pénzügyi szakértőnek az Alfa csapatába!

Cégnév: Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Pénzügyi Munkatárs Pest megye

Főbb feladatok: Finanszírozási csoport támogatása, Számlázásban, kintlévőség kezelésben való részvétel, Ad-hoc és rendszeres riportok készítése, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE