Feladatok

  • Teljesítésigazolások, számlák és jóváhagyások ellenőrzése, ezek aláírásának koordinálása
  • Szerződések, dokumentumok kezelése, egyéb, napi szintű adminisztratív feladatok ellátása
  • Kereskedelmi folyamatok támogatása táblázatok, kimutatások készítése
  • Banki folyamatok, utalások kezelése
  • Kapcsolattartás a könyveléssel
  • A bejövő/kimenő posta kezelése, iktatása
  • Az iroda működésével kapcsolatos részfeladatok elvégzése
  • Rendezvények szervezésében, utazásszervezésben való részfeladatok ellátása

Elvárások

  • Hasonló pozícióban szerzett 1-2 éves releváns tapasztalat
  • Pénzügyi végzettség előny, de nem feltétel
  • Microsoft Office (Word, Excel) magabiztos használata
  • Kommunikációs szintű, aktív német nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • Jó kommunikációs készség
  • Pontosság és precizitás
  • Rátermettség, önálló munkavégzés

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség
  • Azonnali munkakezdés, 8 órás munkaviszony (opcionálisan részmunkaidő)
  • Home office lehetőség
  • Jó hangulatú csapat
  • Versenyképes fizetés

Céginformáció

Az iContest Kft. magyar tulajdonú, budai székhelyű vállalat, melynek fő profilja a szoftverfejlesztés. Hosszú évek óta stabilan működünk a hazai piacon, célunk: partnereink magas szintű kiszolgálása. Társaságunknál nagyon fontosak az emberi értékek is, szem előtt tartjuk az egyéni fejlődést és a csapatdinamikát.
 

Jelentkezés módja

Ha hirdetésünk felkeltette az érdeklődésed, önéletrajzodat netto fizetési igény megjelölésével várjuk. 

JELENTKEZEM