Feladatok

  • Cégcsoportunk adminisztratív és pénzügyi feladatainak összefogása és koordinálása,
  • Beérkező és kimenő számlák rögzítése, kategorizálása,
  • Üzletek pénztárzárásainak, házipénztár bizonylatainak kezelése, adminisztrációja, készpénz kezelés,
  • Kapcsolattartás a külső bérszámfejtővel, jelenléti ívek kezelése, munkaügyi adminisztráció,
  • Vevői számlák kiállítása,
  • Banki online felületen az átutalások rögzítése,
  • Kapcsolattartás a könyvelővel, könyvelési anyag összekészítése,
  • Napi kapcsolattartás a vevőkkel, szállítókkal,
  • Szerződések kezelése, megírása,
  • Riportok, kimutatások készítése a tulajdonos részére,
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása,

Elvárások

Téged keresünk, ha pörgős, aktív személyiség vagy, képes vagy multi taskingra, közel áll hozzád a rendszerszintű gondolkodás, proaktív vagy és szereted a változatos feladatokat!
 
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás,
  • Magabiztos MS Office használat, MS Excel magas fokú ismerete,
  • Precíz, felelősségteljes, önálló munkavégzés,
  • Határozottság, gyors problémamegoldó képesség,
  • Proaktív „can do” attitűd
  • Barátságos, nyitott személyiség,

Előnyt jelent

  • Felsőfokú iskolai végzettség,
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, kis- és nagykereskedelem/vendéglátás,

Amit kínálunk

  • Versenyképes bérezés,
  • Egyéb juttatások,

Jelentkezés módja

Ha hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet és szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, küldd el bérigénnyel megjelölt szakmai önéletrajzodat a "JELENTKEZEM" gomb segítségével!

JELENTKEZEM