Feladatok

FELADATOK
  • Napi pénzügyi adminisztráció naprakész vezetése.
  • Bejövő-kimenő számlák iktatása, számlázás és utalások elvégzése.
  • Banki lekérdezések és kintlévőség kezelés.
  • Hitel- és lízing ügyintézés.
  • Szerződések elkészítése és teljesítés igazolások kiállítása
  • Szolgáltatáshoz kapcsolódó szerződések/számlák véleményezése, hibák esetén a korrekciók menedzselése.
  • Céges gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézés és adminisztráció.
  • Üzemanyagkártyákkal kapcsolatos feladatok elvégzése.
  • Elektronikus útdíjak és autópálya díjak térítése.
  • Behajtási engedélyek intézése.
  • Folyamatos kapcsolattartás a könyvelővel/bérszámfejtővel, havi záráshoz és bérszámfejtéshez szükséges információk átadása.
  • Munkavállalók és alkalmi munkavállalók be- és kijelentése.
  • Házipénztár naprakész vezetése, pénzváltás intézése.
  • Automatizálási és optimalizálási projektekben való aktív részvétel.
  • Egyéb, az ügyvezető által igényelt ad-hoc feladatok elvégzése.

Elvárások

  • Középfokú gazdasági végzettség és/vagy mérlegképes képesítés előnyt jelent.
  • KKV környezetben szerzett, legalább 3-5 éves pénzügyi adminisztrációs szakmai tapasztalat. Iparági tapasztalat előnyt jelent.
  • Naprakész alap számviteli és adózási ismeretek.
  • Prioritások felállításának képessége.
  • Hatékony, önálló és precíz munkavégzés.
  • Eredményorientált gondolkodásmód.
  • Magas szintű MS Excel gyakorlat.
  • Angol nyelvtudás nem elvárás, de előnyös.

 

Amit kínálunk

  • Változatos szakmai kihívás, fejlődési lehetőség,
  • stabil munkáltató,
  • modern munkakörnyezet, fiatalos, összetartó csapat,

Céginformáció

Jelentős szakmai múlttal rendelkező, magyar tulajdonban lévő, rendezvénytechnikával foglalkozó cég. Az új munkatárs feladata lesz a pénzügyi és munkaügyi adminisztráció teljes körű biztosítása.

Jelentkezés módja

A jelentkezés gombra kattintva, fényképes szakmai önéletrajzzal.

JELENTKEZEM