Automatizálási és optimalizálási projektekben való aktív részvétel.
Egyéb, az ügyvezető által igényelt ad-hoc feladatok elvégzése.
Elvárások
Középfokú gazdasági végzettség és/vagy mérlegképes képesítés előnyt jelent.
KKV környezetben szerzett, legalább 3-5 éves pénzügyi adminisztrációs szakmai tapasztalat. Iparági tapasztalat előnyt jelent.
Naprakész alap számviteli és adózási ismeretek.
Prioritások felállításának képessége.
Hatékony, önálló és precíz munkavégzés.
Eredményorientált gondolkodásmód.
Magas szintű MS Excel gyakorlat.
Angol nyelvtudás nem elvárás, de előnyös.
Amit kínálunk
Változatos szakmai kihívás, fejlődési lehetőség,
stabil munkáltató,
modern munkakörnyezet, fiatalos, összetartó csapat,
Céginformáció
Jelentős szakmai múlttal rendelkező, magyar tulajdonban lévő, rendezvénytechnikával foglalkozó cég. Az új munkatárs feladata lesz a pénzügyi és munkaügyi adminisztráció teljes körű biztosítása.
Jelentkezés módja
A jelentkezés gombra kattintva, fényképes szakmai önéletrajzzal.