Feladatok

  • Számviteli bizonylatok készítése, kezelése
  • Részvétel az időszaki zárási folyamatokban, éves beszámoló elkészítésében
  • Külső és belső, rendszeres és eseti adatszolgáltatások elkészítésének támogatása
  • Éves üzleti tervezés támogatása
  • Banki tranzakciók előkészítése
  • Részvétel beszerzések lebonyolításában
  • Analitikák, nyilvántartások vezetése
  • Együttműködés a külső könyvelővel és bérszámfejtővel, adatok átadása
  • Iratkezelés, jegyzőkönyv vezetése

Elvárások

  • Gazdasági, pénzügyi vagy számviteli szakon szerzett felsőfokú végzettség
  • Legalább 3 év releváns szakmai tapasztalat
  • MS Office magabiztos ismerete (Excel, Outlook, Word)
  • Precíz munkavégzés a határidők pontos tartásával
  • Jó kommunikációs, kapcsolatteremtő és problémamegoldó készség, önálló munkavégzés, talpraesettség, precizitás, proaktivítás
  • Ügyfélközpontú gondolkodás

Előnyt jelent

  • Hitelintézetnél, pénzügyi vállalkozásnál szerzett szakmai tapasztalat
  • MNB jelentésszolgálatban való jártasság
  • Regisztrált mérlegképes könyvelő szakképesítés
  • Számlázó, ügyviteli rendszer, iktató program ismerete
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem
  • Kiemelkedő béren kívüli juttatás
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Dinamikus csapat
  • Frekventált elhelyezkedés, barátságos, modern környezet

Munkahelyi extrák

  • Kávézó
  • Ingyen gyümölcs, nasi

Céginformáció

A Start Garancia Zrt. állami viszontgarancia mellett nyújt kezességet nemzetgazdaságilag jelentős, nagy volumenű finanszírozási ügyletekhez. A kezességvállalások révén a társaság jelentős méretű beruházások, illetve befektetések megvalósulását segíti elő, és ekképpen hozzájárul Magyarország gazdasági növekedéséhez.

Jelentkezés módja

A „Jelentkezem” gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát fizetési igénye megjelölésével.

JELENTKEZEM