Feladatok

  • Értékesítéshez kapcsolódó adminisztratív teendők ellátása,
  • Pénzügyi előkészítő folyamatokban való részvétel (pl. számla iktatás, számlázás, utalás előkészítési feladatok),
  • Projektekben való aktív közreműködés,
  • Szalon rendjének fenntartása, ügyfelek köszöntése, egyéb irodai feladatok.

Elvárások

  • Középfokú végzettség,
  • Irodai munkában szerzett tapasztalat,
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeret (Excel),
  • Önálló munkára való képesség, precíz, pontos munkavégzés, logikus gondolkodás,
  • Proaktív személyiség,
  • „B” kategóriás jogosítvány és angol nyelvtudás előnyt jelent.

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidős, főállású alkalmazotti jogviszony,
  • Stabil jövőkép, megbízható cégcsoporti háttér (CarNet cégcsoport),
  • Modern, igényes munkakörnyezet,
  • Családias hangulat.
     

MUNKAVÉGZÉS HELYE

  • 1215 Budapest, Védgát u. 45. (Csepelen a Gubacsi-hídnál)

Céginformáció

A CarNet Auto-Fort Kft. az ország egyik legnagyobb FORD márkakereskedése és márkaszervizeként működik több mint 30 éve, mely később PEUGEOT és SUZUKI márkával bővült, majd a CITROEN is a márkaszervizek kínálatába került.  2020-ban NISSAN szalon nyitásával ismét gyarapodott a márkaképviseletek száma. 2023 őszétől az MG, mint legújabb márkánk, szélesíti a termékpalettánkat.  A vállalat a CarNet Csoport tagjaként Budapesten 5 telephelyet működtet, közel 160 fővel.

XXI. kerületi, csepeli Ford márkakereskedésünkbe PÉNZÜGYI-KERESKEDELMI ASSZISZTENS munkatársat keresünk.

Jelentkezés módja

Jelentkezés fényképes szakmai önéletrajzzal a bérigény és a pozíció megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva!

JELENTKEZEM