Pénzügyi és számviteli munkatárs - ügyvédi iroda (103-7-44325/PR)
Feladatok:
Nemzetközi ügyvédi iroda összetartó, támogató pénzügyi csapata keresi új kollégáját, aki az alábbi feladatokért felel majd a gazdasági vezető iránymutatása mellett:
- Az ügyvédi iroda ügyfél azonosítási folyamatának kezelése, adminisztrációja, valamint pénzmosás elleni törvény szabta adminisztráció kezelése (KYC)
- Szállítói számlák iktatása
- KSH adatszolgáltatás
- Illetőségigazolás igénylése
- Béradminisztráció (túlóra- jelenléti ívek összegyűjtése, bérjegyzékek kiosztása, nyilatkozatok összegyűjtése)
- Bérfeladás koordinációja külsős bérszámfejtővel
- IC negyedéves elszámolások adminisztrációja
- Napi árfolyamok integrált rendszerbe történő rögzítése
- Könyvelés egyszerűbb feladatai
- Számlázási feladatokban való közreműködés
- A jogi ügyek vonatkozásában az ügyfélkapura érkező dokumentumok kezelés
- Költségjóváhagyások kezelése (begyűjtés, könyvelésre előkészítés)
- Bankkártyás fizetések dokumentációinak begyűjtése
- Együttműködő ügyvédi irodák számláihoz kapcsolódó teljesítés igazolások elkészítése
Elvárások:
- gazdasági diploma (folyamatban lévő is lehet) vagy középfokú gazdasági tanfolyam
- középszintű angol nyelvtudás, amit majd írásban kell főleg használni
- 1-2 év pénzügyi asszisztensi, könyvelői tapasztalat (ügyvédi irodában szerzett tapasztalat előny)
- Excel ismeret
- pontosság, precizitás, jó kommunikációs készség
Amit a megbízónk kínál:
- heti 2 home office lehetőség
- 12 500HUF cafeteria
- teljesítményfüggő bónusz
- magán egészségbiztosítás
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Szakmai asszisztens
- Pénzügy, Könyvelés
- Pénzügyi asszisztens, Munkatárs