Feladatok

  • napi munkaügyi feladatok ellátása (személyügyi nyilvántartások vezetése, kapcsolattartás a munkavállalókkal és a bérszámfejtővel, anyagok előkészítése és továbbítása, jelenléti ívek feldolgozása stb.)
  • napi pénzügyi feladatok ellátása;
  • kapcsolattartás a bérszámfejtővel, könyvelővel, ügyvédekkel, bankkal;
  • kapcsolattartás a támogatókkal, támogatási igények dokumentációjának elkészítése;
  • döntés-előkészítés pénzügyi adminisztratív kérdésekben;
  • pályázati elszámolások folyamatos aktualizálása, elkészítése és ellenőrzése;
  • egyéb pénzügyi feladatok ellátása.

Elvárások

  • gazdasági/pénzügyi/számviteli végzettség,
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
  • MS Office ismeretek,
  • pontos, precíz, önálló munkavégzés, analitikus gondolkodásmód,
  • jó kommunikációs készség.

Előnyt jelent

  • releváns szakmai tapasztalat,
  • bér- és tb ügyintézői végzettség,
  • HR tapasztalat,

Amit kínálunk

  • céges telefon
  • versenyképes fizetés
  • stabil munkahely
  • teljes munkaidő
  • beiskolázási támogatás

Céginformáció

Budapesti székhelyű alapítvány felvételt hirdet pénzügyi és humánpolitikai referens munkakörbe.

 

Jelentkezés módja

Amennyiben a hirdetés felkeltette érdeklődését, fényképes önéletrajzzal és a fizetési igény pontos megjelölésével várjuk jelentkezésüket.
 
Cégnév: Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítvány
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK