Feladatok
- napi munkaügyi feladatok ellátása (személyügyi nyilvántartások vezetése, kapcsolattartás a munkavállalókkal és a bérszámfejtővel, anyagok előkészítése és továbbítása, jelenléti ívek feldolgozása stb.)
- napi pénzügyi feladatok ellátása;
- kapcsolattartás a bérszámfejtővel, könyvelővel, ügyvédekkel, bankkal;
- kapcsolattartás a támogatókkal, támogatási igények dokumentációjának elkészítése;
- döntés-előkészítés pénzügyi adminisztratív kérdésekben;
- pályázati elszámolások folyamatos aktualizálása, elkészítése és ellenőrzése;
- egyéb pénzügyi feladatok ellátása.
Elvárások
- gazdasági/pénzügyi/számviteli végzettség,
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
- MS Office ismeretek,
- pontos, precíz, önálló munkavégzés, analitikus gondolkodásmód,
- jó kommunikációs készség.
Előnyt jelent
- releváns szakmai tapasztalat,
- bér- és tb ügyintézői végzettség,
- HR tapasztalat,
Amit kínálunk
- céges telefon
- versenyképes fizetés
- stabil munkahely
- teljes munkaidő
- beiskolázási támogatás
Céginformáció
Budapesti székhelyű alapítvány felvételt hirdet pénzügyi és humánpolitikai referens munkakörbe.
Jelentkezés módja
Amennyiben a hirdetés felkeltette érdeklődését, fényképes önéletrajzzal és a fizetési igény pontos megjelölésével várjuk jelentkezésüket.