Feladatok

  • Toborzás-kiválasztás folyamat teljeskörű menedzselése: álláshirdetések elkészítése és közzététele, interjúk szervezése, kapcsolattartás a jelöltekkel, interjúk lebonyolítása
  • Munkaerő kölcsönző és közvetítő cégekkel történő kapcsolattartás, elszámolásuk felügyelete
  • A munkatársak integrációs folyamatának támogatása
  • Banki kivonatok belső rendszerbe történő rögzítése,
  • Kintlévőségek naprakész követése
  • Vevő és szállító folyószámlák egyeztetése
  • Bejövő szállítói számlák kezelése, ellenőrzése, rendszerben történő iktatása
  • Havi riportok készítése
  • Könyvelési anyagok összeállítása
  • Év végi zárási feladatokban való aktív részvétel
  • Folyamatos együttműködés a könyvelővel
  • Általános irodai, ügyviteli feladatok
  • Vezetőség mindennapi munkájának segítése, támogatása

Elvárások

  • Adminisztrációs munkakörben szerzett min 2 év tapasztalat
  • Pontos, önálló munkavégzés  
  • Jó kommunikációs készségek
  • Középfokú végzettség

Előnyt jelent

  • Felsőfokú végzettség
  • Hr területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Stabil vállalati háttér, biztos munkahely
  • Fiatalos csapat, igényes munkakörnyezet
  • Versenyképes kereseti lehetőség 
  • 2 éves határozott idejű szerződés (hosszabbítás lehetséges)

Munkahelyi extrák

  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Cégünk autóalkatrész értékesítéssel foglalkozó, gyorsan fejlődő, növekvő vállalat a hazai piacon. 
Most lehetőség van csatlakozni a hozzánk!

Jelentkezés módja

Ha ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük fényképes önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével küldje el „jelentkezem” gombra kattintva.

JELENTKEZEM