Toborzás-kiválasztás folyamat teljeskörű menedzselése: álláshirdetések elkészítése és közzététele, interjúk szervezése, kapcsolattartás a jelöltekkel, interjúk lebonyolítása
Munkaerő kölcsönző és közvetítő cégekkel történő kapcsolattartás, elszámolásuk felügyelete
A munkatársak integrációs folyamatának támogatása
Banki kivonatok belső rendszerbe történő rögzítése,
Kintlévőségek naprakész követése
Vevő és szállító folyószámlák egyeztetése
Bejövő szállítói számlák kezelése, ellenőrzése, rendszerben történő iktatása
Havi riportok készítése
Könyvelési anyagok összeállítása
Év végi zárási feladatokban való aktív részvétel
Folyamatos együttműködés a könyvelővel
Általános irodai, ügyviteli feladatok
Vezetőség mindennapi munkájának segítése, támogatása
Elvárások
Adminisztrációs munkakörben szerzett min 2 év tapasztalat
Pontos, önálló munkavégzés
Jó kommunikációs készségek
Középfokú végzettség
Előnyt jelent
Felsőfokú végzettség
Hr területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
Stabil vállalati háttér, biztos munkahely
Fiatalos csapat, igényes munkakörnyezet
Versenyképes kereseti lehetőség
2 éves határozott idejű szerződés (hosszabbítás lehetséges)
Munkahelyi extrák
Parkoló
Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Cégünk autóalkatrész értékesítéssel foglalkozó, gyorsan fejlődő, növekvő vállalat a hazai piacon. Most lehetőség van csatlakozni a hozzánk!
Jelentkezés módja
Ha ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük fényképes önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével küldje el „jelentkezem” gombra kattintva.