Feladatok

  • Bérelt gépkocsiflottával kapcsolatos ügyintézés,
  • ügymenetekhez tartozó dokumentumok rendszerezése, kezelése, papír alapú és digitális nyilvántartások vezetése,
  • kimenő – és bejövő posta kezelése, postai ügyintézés, küldemények feladása,
  • ügyvezető és az operatív vezető munkájának támogatása adminisztratív oldalról,
  • beérkező számlák ellenőrzése, igazoltatása, rögzítése,
  • átutalások előkészítése és egyéb számlázási feladatok,
  • szkennelések, mentések kezelése, iratok rendszerezése,
  • teljesítésigazolások és kintlévőségkezelés nyomonkövetése,
  • partnerekkel való kapcsolattartás,
  • aktív részvétel a havi és éves zárásokban könyveléssel és ügyvezetéssel együttműködve,
  • számviteli, pénzügyi dokumentáció előkészítése a könyvelő cég számára,
  • banki ügyek kezelése (kimenő utalások összeállítása, bejövő pénzek kezelése),
  • munkaügyi dokumentáció előkészítése a bérszámfejtés felé,
  • házipénztár kezelése.

Elvárások

  • A következő munkakörök valemelyikében szerzett min. 3-5 éves tapasztalat (irodavezetés, vezetői asszisztencia, pénzügy-számvitel, könyvelés),
  • pénzügy-számviteli ügyintéző vagy más hasonló pénzügyi területen szerzett felsőfokú végzettség.

Előnyt jelent

  • Mérlegképes könyvelő végzettség és könyvelésben tapasztalat.

Amit kínálunk

  • A fix, kiemelt fizetés jogtisztán bejelentett alapbér, amely megegyezés kérdése. Függ a tapasztalattól, értékrendtől és a hozzáállástól,
  • home office lehetőség,
  • modern irodai munkakörnyezet Budapest, 9.kerületében,
  • SIM kártya,
  • hosszútávú, biztos munkahely egy stabil és folyamatosan fejlődő cégnél,
  • szoros együttműködés és kommunikáció biztosítása saját kivitelezői csapatainkkal,
  • családias légkör: Olyan munkahelyet teremtünk, ahol mindenki otthon érezheti magát,
  • vezetőink elérhetősége: Kisvállalati kultúránk része, hogy a vezetők is elérhetőek és nyitottak a párbeszédre. Nálunk mindenki hangja számít, és a visszajelzésekre való nyitottság alapértékünk.

Munkahelyi extrák

  • Kávézó
  • Kerékpártároló

Céginformáció

Miért és hogyan dolgozunk? Hova érkeznél?

  • Nem mennyiségre hanem minőségre törekvő lelkes, kitartó, barátságos és befogadó társaságba;
  • Olyan helyre, ahol Mi választhatjuk meg a projektjeinket;
  • Olyan helyre, ahol a terveken túl szeretjük látni a hivatásunk gyümölcsét;
  • Olyan helyre, ahol nem csak az számít, hogy kipipáljuk a feladatokat hanem az is fontos ahogyan dolgozunk.

Célunk, hogy minél jobban szűkítsük a tervezés és kivitelezés közti szakadékot. Éppen ezért igyekszünk közelebb hozni egymáshoz a szakterületeket. A néhány fős tervező csapatunkat közvetlenül támogatják a kivitelezés üzletágunk
Építésvezetői
Projektmenedzserei
Ajánlatadó munkatársa
Villanyszerelői csapatai.

Mivel foglalkozunk?
Komplex, elektromos szakági tervezési szolgáltatást nyújtunk országszerte. A lakossági és ipari épületek generálkivitelezését oldjuk meg. Tervezés oldalról 2021 óta járulunk hozzá ipari valamint logisztikai létesítmények, közösségi, egészségügyi és lakó épületek létrejöttéhez és működéséhez. Ez a Nexus Engineering Solutions. Kivitelezés oldalról 2024 óta működünk professzionális saját belső állománnyal. Ez a Nexus Constructions.
Te házon belül mindkét cégünket támogatnád.
 

Jelentkezés módja

Várjuk részletes szakmai önéletrajzodat. :)

JELENTKEZEM