Feladatok

A Festool harmadik generáció óta családi kézben lévő vállalat dinamikus sikertörténettel és folyamatosan felelősségteljes, és hosszú távú irányultsággal. Hagyományos családi vállalkozásként vállalati kultúránk a helyi gyökereket, az igényességet, a tartós sikert, munkatársaink értékelését, és a vállalaton belül a közösség érzését tartja a legfontosabbnak.

Világszerte 68 országban vagyunk jelen, több mint 2.700 munkatársat foglalkoztatunk, 25 országban működtetünk saját leányvállalatokat, exportunk aránya 76%.

Minőségi elektromos kéziszerszámok iránti szenvedélyünk már több mint 90 éve töretlen. Ezt a szenvedélyt osztjuk meg felhasználóinkkal: készülékeinkkel megkönnyítjük a professzionális szakemberek munkáját – és segítünk nekik, hogy gyorsabban elérjék a tökéletes eredményt. Ennek során mindig rendszerben gondolkodunk, és, ami nagyon fontos: mindig a legkisebb részletekig tökéletesen. Innovációs erőnket bizonyítja a több mint 350 szabadalom, a termékeink és vállalatunk által kapott több mint 80 díj, és mindenekelőtt: elégedett ügyfeleink.

Mivel Magyarországon viszonylag kis cég vagyunk (~15 fő), ezért ez a munkakör nagyon sokrétű, mozgalmas és szerteágazó figyelmet kíván. A klasszikus irodai adminisztrációs, pénzügyi feladatok ellátása mellett legfontosabb feladata a rend megtartása, fejlesztése és működtetése az adminisztrációban és az ügyvitelben.
  • Cégünk pénzügyi rendszerének (kintlévőség kezelés, szállítói számlák, kifizetések, banki utalások, könyvelés előkészítés, kontrolling, stb.) önálló működtetése
  • Bejövő, kimenő posta kezelése
  • Bejövő telefonok kezelése
  • Házi pénztár (forint, valuta) kezelése
  • Cég eszközeinek üzemeltetése (gépkocsipark, telephely, közmű ügyek, stb.) és az irodai beszerzések intézése
  • Személyügyi/munkaügyi feladatok ellátása (kereskedői bónuszok, munkaügyi és szabadság nyilvántartások)
  • Vállalat irányítási rendszer (Vectory) és egyéb adatbázisok kezelése
  • Havi jelentések készítése a német központnak (együttműködve az értékesítési vezetővel)
  • Export Control jelentések készítése (havi)
  • FSC jelentések kezelése (negyedéves)

Elvárások

Az ideális jelölt max. 50 fős cégeknél rendelkezik komoly pénzügyi tapasztalatokkal. Ez a munkakör olyanok számára ideális, akik szeretnek maguk körül katonás rendet tartani (oda tudnak figyelni a részletekre), és képesek egy kis csapat központi személyévé válni.
  • Felsőfokú végzettség (gazdasági előnyt jelent)
  • Legalább 10 év szakmai tapasztalat
  • Magas szintű informatikai és Excel ismeretek (felhasználói szinten)
  • Megbízható angol nyelvtudás előnyt jelent (német központtal kommunikációhoz)

Amit kínálunk

Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos, hogy itt magas szintű szakmai elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe hosszútávú biztos szakmai karriert és családias hangulatú cégkultúrát ajánlunk.
  • Versenyképes munkabér
  • Szakmailag magas szintű és önálló munka, folyamatos fejlődés lehetősége
  • Egy iparágában high tech német cég, jól bejáratott prémium márka
  • Családias, emberközpontú munkakörnyezet
  • Tapasztalt, összeszokott csapat

Jelentkezés módja

Pályázatát (fénykép, magyar nyelvű önéletrajz) az alábbi „Jelentkezem” gombra kattintva, a tárgy mezőben „Pénzügyes/irodavezető”-ként megjelölve. A motivációs levelet az e-mail szöveges részébe írja (ne csatolt fájl legyen), és a következő kérdéseket feltétlenül válaszolja meg benne:

  1. Miért szeretne váltani?
  2. Milyen szakmai eredményeire a legbüszkébb?
  3. Szakmailag miben a legerősebb?
  4. Mit vár el egy munkáltatótól ahhoz, hogy hosszú távon náluk tervezzen?

JELENTKEZEM