Feladatok

  • Házi pénztárak kezelése, pénztárakhoz tartozó nyilvántartások vezetése,
  • számlázás, értékesítéshez kapcsolódó dokumentumok elkészítése, szállításhoz szükséges folyamatok lebonyolítása ( belföldi, export és import áruforgalom ),
  • külső raktár készletnyilvántartásának vezetése,
  • pénztárhoz tartozó árumozgás környezetvédelmi adminisztrációja,
  • logisztikai, könyvelési és értékesítési osztályokkal való kapcsolattartás, egyeztetés, adatbekérés.

Elvárások

  • Kereskedelemben szerzett pénzügyi tapasztalat,
  • házipénztár kezelői végzettség és tapasztalat előny,
  • számítógép gyakorlott használata (EXCEL,WORD, OUTLOOK),
  • minimum 3-5 év irodai, pénzügyi tapasztalat,
  • társalgási szintű angol nyelvtudás előny,
  • kiemelkedő problémamegoldó képesség,
  • közvetlen, ügyfélközpontú hozzáállás,
  • megbízhatóság, nagyfokú precizitás,
  • B kategóriás jogosítvány.

Amit kínálunk

  • Hosszú távú munkalehetőség egy megbízható, magyar tulajdonú, rendkívül dinamikusan fejlődő, stabil hátterű cégnél,
  • versenyképes jövedelem,
  • kellemes munkakörnyezet, támogató csapat,
  • jól megközelíthető munkahely Székesfehérváron.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Textrade Kft. 1990-ben alakult, amely a tudatos fejlesztések és beruházások révén hosszú idő óta Magyarország piacvezető használt ruha nagykereskedése.
A székesfehérvári üzemben történik a Nyugat-Európából (Anglia, Svájc, Ausztria, Hollandia, Németország, Olaszország) származó alapanyagok gondos szétválogatása, minőségi osztályozása és értékesítése.
A termékek (válogatott használt ruha, géprongy, textilipari alapanyag, textilapríték) belföldön és a világ számos országában értékesítésre kerülnek. 

Jelentkezés módja

A magyar nyelvű fényképes pályázatokat fizetési igény megjelölésével várjuk!

JELENTKEZEM