Feladatok

Szervezetünk központi irodájába keressük az önállóan és csapatban is dolgozni tudó munkatársunkat, teljes munkaidőben.

Ezek lesznek a feladataid nálunk:
  • Házipénztár vezetése (Forint és Valuta)
  • Számlákhoz tartozó pénzügyi dokumentumok ellenőrzése (teljesítési igazolás, szerződés, megrendelés… stb.),
  • Táblázatok és nyilvántartások naprakészen tartása, kimutatások készítése
  • Projektekhez kapcsolódó szerződések, nyilvántartások, dokumentumok előkészítése
  • Kapcsolattartás a társterületekkel
  • Pénzügyi elszámolások, kimutatások készítése
  • Kötelezettségvállalások rögzítése, nyilvántartások vezetése

Elvárások

  • Pénzügyi, közgazdasági és/vagy számviteli végzettséggel rendelkezel (min. középfok / OKJ)
  • Releváns munkakörben szerzett tapasztalatod min. 3 év
  • Magabiztos Excel és Word felhasználói ismerettel és gyakorlattal rendelkezel
  • PRECÍZEN dolgozol, figyelsz a részletekre, önállóan is megállod a helyed
  • Fegyelmezett és szabálykövető a gondolkodásod

Előnyt jelent

  • Költségvetés tervezésében, kötelezettségvállalás nyilvántartásában szerzett tapasztalat
  • Projektekben szerzett pénzügyi tapasztalat

Amit kínálunk

  • Bejelentett alkalmazotti jogviszony
  • Hosszútávra szóló munkalehetőség
  • Rugalmas munkakezdés
  • Stabil háttér
  • Szakmai és személyes fejlődési lehetőség
  • Fiatalos, vidám, segítőkész csapat
  • Azonnali kezdés lehetősége

JELENTKEZEM