Amikor új technológiát vezetünk be, támogatod a partnereinket, és gondoskodsz arról, hogy minden szükséges tréninganyag rendelkezésre álljon.
Kidolgozod, fejleszted és frissíted a Sales Operations azon belül is a Partner Care csapat működéséhez szükséges tréninganyagokat.
Részt veszel a központi eszközök bevezetésében és az ehhez kapcsolódó feladatokban a Sales Operations szervezetben.
Közreműködsz a folyamatfejlesztési és működési megbeszéléseken.
Felelős vagy a partnereink (éttermek, élelmiszerboltok stb.) teljes Sales Operations (Onboarding) folyamatának méréséért és értékeléséért, valamint a fejlesztési javaslatok kidolgozásáért.
Támogatod a rendelés átvételi eszközök oktatását, fejlesztését, és aktívan részt veszel a tréninganyagok készítésében.
Gondoskodsz arról, hogy az új Vendor Portal funkciókról folyamatos edukáció és kommunikáció történjen a munkáltató és a partnerei számára.
Kezeled a meglévő partnerek adatváltoztatási igényeit és a kapcsolódó szerződésmódosításokat.
Támogatod az Account Management csapatot
Részt veszel a meglévő partnerekkel kapcsolatos "zombie management" feladatok ellátásában.
Teljes körűen felelsz a terminálásra váró partnerek dokumentációjáért és az eszközök visszagyűjtéséért.
Támogatást nyújtasz a partnereinknek írásban és telefonon.
Ellátod az adatrögzítési és ellenőrzési feladatokat, amelyek a szolgáltatásainkhoz szükségesek.
Segítesz az új partnerek bevezetésében a szolgáltatásunkba.
Kiküldöd, beállítod, és szükség esetén cseréled a partnerek számára szükséges eszközöket (pl. tabletek).
Elvégzed a rendelés átvételi eszközök telepítését és a kapcsolódó adminisztrációt.
Mit várunk Tőled?
Szuper kommunikációs készséget
Precíz, gyors és önálló munkavégzést
Képes legyél többfelé figyelni, problémákat megoldani
Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismereteket
Középfokú végzettséget
Középszintű angol nyelvtudást
Hogyan lehet több esélyed
Felsőfokú angol nyelvtudással rendelkezel
Miért válassz minket?
Nemzetközi hátterünknek köszönhetően külföldi példákon keresztül is inspirálódhatsz, hipergyorsan növekvő, biztos vállalati háttérrel rendelkező csapatunk tagja lehetsz
Szívesen támogatunk a fejlődésben igény szerint céges angol nyelvi oktatással is - emellett hozzáférésed lesz többezer online kurzushoz a LinkedIn Learning felületén.
A munkához szükséges eszközöket biztosítjuk Számodra (számítógép, mobiltelefon, stb.)
Az első munkanapodtól kezdve biztosítottá válsz csoportos élet-, baleset- és betegbiztosításunk által, valamint részt vehetsz munkavállalói lelki és pszichológiai támogató programunkban - próbaidőd letelte után pedig Medicover Egészségbiztosítási csomaggal, valamint SZÉP kártyával bővül juttatási csomagunk
Időről-időre megajándékozunk foodorás ajándékokkal, valamint foodora pro előfizetéssel és havi kuponokkal járulunk hozzá, hogy ne maradj finomságok nélkül még a home office időszak és a plusz három nap nyári szabadság alatt sem
Frissen felújított és kifejezetten az igényeinkre szabott irodába költözhetsz velünk Budapest egyik központi részén, mely a kategóriájában első osztályú Haller Gardens irodakomplexum tagja. Irodánk könnyen megközelíthető a város bármely pontjáról - bejárhatsz akár biciklivel is
Rendszeresen gyűjtünk visszajelzéseket a működő és javítandó dolgokról, így Te is alakíthatod, milyen legyen itt dolgozni, hogy minél jobb munkahellyé válhassunk
Büszkék vagyunk rá, hogy 100%-ban karbonsemlegesek vagyunk, illetve elkötelezettek vagyunk a társadalom iránt (jelenleg 7 különböző alapítványt támogatunk, akiket Te is támogathatsz rajtunk keresztül)
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.