Feladatok
páciensek érkeztetése, fogadása
telefonos és online ügyintézés
időpontfoglalás és kezelések szervezése
adminisztratív feladatok: dokumentáció, kartonok, számlázás előkészítése
gördülékeny kommunikáció az orvosokkal és asszisztensekkel
betegirányítás empatikus, figyelmes módoníció nevével!
Elvárások
magabiztos, kedves, türelmes kommunikáció
precizitás, megbízhatóság, jó szervezőkészség
stressztűrő képesség és nyitott, együttműködő attitűd
alapvető számítógépes ismeretek
recepciós vagy egészségügyi adminisztrációs tapasztalat előny, de nem feltétel
Előnyt jelent
recepciós vagy egészségügyi adminisztrációs tapasztalat előny, de nem feltétel
Amit kínálunk
stabil, hosszú távú munkaviszony
családias, támogató munkakörnyezet
továbbképzések és fejlődési lehetőségek
csapatépítő programok, közös élmények (túrák, főzések, elvonulások)
modern, magas színvonalú rendelői környezet
Céginformáció
A Hedent egy magas szakmai színvonalon működő, ugyanakkor családias hangulatú fogászati
rendelő Székesfehérvár belvárosában. Jelenleg Recepciós – Páciens koordinátor kollégát
keresünk hosszú távra, aki elkötelezett a minőségi betegkommunikáció és a támogató
csapatmunka iránt.
A Hedent egy olyan munkahely, ahol számít a személyiséged, a mosolyod és a kedvességed.
A te feladatod az lesz, hogy a hozzánk érkező páciensek már a váróban érezzék az
empatikus hozzáállást, a biztonságot és profi szervezettséget. Te leszel az első mosoly, az
első hang, a rendelői élmény „első kedves arca”, akiben megbíznak.
Jelentkezés módja
Önéletrajzot kérünk