Feladatok

 páciensek érkeztetése, fogadása
 telefonos és online ügyintézés
 időpontfoglalás és kezelések szervezése
 adminisztratív feladatok: dokumentáció, kartonok, számlázás előkészítése
 gördülékeny kommunikáció az orvosokkal és asszisztensekkel
 betegirányítás empatikus, figyelmes módoníció nevével!

Elvárások

   magabiztos, kedves, türelmes kommunikáció
 precizitás, megbízhatóság, jó szervezőkészség
 stressztűrő képesség és nyitott, együttműködő attitűd
 alapvető számítógépes ismeretek
 recepciós vagy egészségügyi adminisztrációs tapasztalat előny, de nem feltétel

Előnyt jelent

recepciós vagy egészségügyi adminisztrációs tapasztalat előny, de nem feltétel

Amit kínálunk

 stabil, hosszú távú munkaviszony
 családias, támogató munkakörnyezet
 továbbképzések és fejlődési lehetőségek
 csapatépítő programok, közös élmények (túrák, főzések, elvonulások)
 modern, magas színvonalú rendelői környezet

Céginformáció

A Hedent egy magas szakmai színvonalon működő, ugyanakkor családias hangulatú fogászati
rendelő Székesfehérvár belvárosában. Jelenleg Recepciós – Páciens koordinátor kollégát
keresünk hosszú távra, aki elkötelezett a minőségi betegkommunikáció és a támogató
csapatmunka iránt.
A Hedent egy olyan munkahely, ahol számít a személyiséged, a mosolyod és a kedvességed.
A te feladatod az lesz, hogy a hozzánk érkező páciensek már a váróban érezzék az
empatikus hozzáállást, a biztonságot és profi szervezettséget. Te leszel az első mosoly, az
első hang, a rendelői élmény „első kedves arca”, akiben megbíznak.

Jelentkezés módja

Önéletrajzot kérünk

JELENTKEZEM