A Sandoz Hungária Kft. piacvezető a generikus és biohasonló gyógyszerek terén, elkötelezett abban, hogy mindenki számára elérhetőek legyenek a termékei.
Feladatok:
- Beléptetési és kiléptetési folyamatokhoz tartozó adminisztratív feladatok ellátása
- Onboarding programok szervezése, koordinálása
- Partneri és belső HR dokumentumok kezelése, lefűzése
- HR sharepoint oldal naprakészen tartása
- HR adatbázisok kezelése, frissítése, riportok készítése, szervezeti ábra frissítése
- Területhez tartozó kommunikációs anyagok készítése, fordítása angolról-magyarra
- Adminisztratív feladatok (lefűzés, szkennelés, személyes adatok kezelése)
- HR-hez kapcsolódó megrendelések és számlák kezelése, archiválása
- Gyakornoki program koordinálása
- Toborzási folyamat támogatása: jelöltek előszűrése, interjúk szervezése
- Kapcsolattartás társosztályokkal
- HR projektben való részvétel
Elvárások:
- Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
- Középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
- Magabiztos MS Office ismeretek (Word és Excel)
Munkaidő
- Hétfőtől péntekig, heti minimum 25-30 óra
Amit kínálunk
- Bruttó 2100 Ft/óra diákbér
- Hosszú távú diákmunka
- Szakmai gyakorlat leigazolása
- Nemzetközi csapat
- Heti 1-2 nap home office lehetőség
Előnyt jelent:
- Workday, SAP program valamint Sharepoint szerkesztői felületének ismerete
Jelentkezés
Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, mikor tudsz dolgozni! Ha kérdésed lenne, keress a lenti email címen!