Feladatok

  • Technikai és orvosi információk nyújtása egészségügyi szakembereknek és pácienseknek
  • Partnerkutatás és a csatornákon beérkező kérdések megválaszolása, illetve dokumentálása a vonatkozó szabványos működési eljárásoknak és irányelveknek megfelelően
  • A termékminőségi panaszok azonosítása és jelentése
  • Ügyfelek tájékoztatása a jóváhagyott angol nyelvű források felhasználásával
  • Terápiás területet érintő csapat támogatása
  • A szolgáltatás folyamatosságának és minőségének biztosítása az ügyfelek számára az összes lefedett országban az érintett MI kollégák támogatásával
  • A folyamatok javítását célzó folyamatos fejlesztési lehetőségek azonosítása és aktív szerepvállalás a folyamatfejlesztés végrehajtásában
  • A megbeszélésekről összefoglalók készítése, részvétel a munkatársak képzésében

Elvárások

  • Élettudományi/egészségügyi területen szerzett diploma
  • Angol nyelv magabiztos szintű ismerete írásban és szóban
  • Erős szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
  • Angol nyelvű önéletrajz a jelentkezéshez
  • Microsoft Office haladó szintű ismerete

Előnyt jelent

  • Gyógyszerészeti területen szerzett diploma
  • 1-2 év orvosi információs vagy más releváns területen szerzett munkatapasztalat
  • Ügyfélszolgálati munkatapasztalat

Amit kínálunk

  • Modern és nemzetközi munkakörnyezet
  • Magas szintű szakmai tapasztalatokkal rendelkező vállalat
  • Cafeteria rendszer
  • Versenyképes bérezés
  • Home office lehetőség

Céginformáció

A világ egyik vezető, innovatív gyógyszeripari vállalatának magyarországi leányvállalata, keres kollégát Orvosi ügyfélszolgálati specialista mönkakörbe.

Jelentkezés módja

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, jelentkezzen az alábbi űrlap kitöltésével, illetve kérjük küldje el angol és magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM