Feladatok

  • Telefonos segítségnyújtás ügyfeleink számára.
  • Ügyfelek felmerülő káreseményeinek felvétele, problémájuk megoldása: legyen az autómentés; csereautó biztosításának menedzselése; szállás-, szakember megszervezése; egyéb vészhelyzetek megoldása, külföldi egészségügyi ellátás megszervezése baleset/betegség esetén, poggyászkár-, járatkésés és törlés bejelentése.
  • A megoldandó káreseménnyel együtt járó adminisztráció elvégzése.

Elvárások

  • nappali tagozatos hallgatói jogviszony, aktív (vagy passzív, ha 25 év alatti a diák) formában
  • aktív, kommunikációs szintű (legalább B2-es) angol nyelvtudás
  • jó kommunikációs készség, talpraesettség, segítőkészség, ügyfél- vagy vendég-orientált hozzáállás
  • Heti min. 25 óra vállalása, különböző műszakokban

MUNKAIDŐ:

  • Átlagosan havi 90-95 óra vállalása, nyári szezonális időszakban 100-120 óra
  • munkavégzés alapvetően hétfőtől-vasárnapig, különböző műszakokban történik (nappali munkavégzés esetén 6:30 és 23:00 között)
  • mivel a hét minden napján 0-24 órában rendelkezésre kell állnunk, így fontos, hogy vállalni tudjanak diákjaink:
    • 2-3 éjszakai műszakot havonta
    • 2-3 hétvégi napot havonta
    • Minimum 1 hétköznap délelőttöt hetente
  • a műszakok minden esetben 4-6-8 órásak (nincs köztes, 3, 5, 7 stb.)

FIZETÉS (havi elbírálás alapján történik):

  • alap órabér: bruttó 1900 Ft/óra 
  • kimagasló teljesítmény, megbízhatóság esetén: bruttó 2000 Ft/óra – bruttó 2100 Ft/óra
  • 18:00 – 6:00 közötti munkavégzés esetén +30% bérpótlék, ünnepnapi munkavégzés esetén +100% bérpótlék

Előnyt jelent

  • előnyt jelent hasonló területen szerzett munkatapasztalat, vagy vendéglátásban, eladói munkakörben elsajátított gyakorlat
  • plusz nyelv ismerete előny

Amit kínálunk

  • hosszútávú munkalehetőség
  • fiatalos pörgős csapat
  • rugalmas munkaidő
  • előrelépési lehetőség
  • trainingeken való részvétel
  • betanuláshoz szükséges oktatóanyagok és mentor biztosítása
  • céges rendezvényeken, csapatépítőn való részvétel
  • gyümölcs kedd, szezonális ajándékok
  • szezonális bónusz
  • ajánlási rendszer (bring a friend)
  • hosszútávon önálló munkavégzés esetén alkalmi jelleggel Home Office lehetőség

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen gyümölcs, nasi

Céginformáció

Megbízónk a Europ Assistance.

Europ Assistance 1997 óta van jelen Magyarországon, és biztosít assistance szolgáltatásokat partnereik és ügyfeleik számára a magyar, román és szerb piacon. Régiós központként az Europ Assistance Magyarország bármilyen helyzetben képes segíteni ügyfeleinek a környező országokban, valamint egyedülálló nemzetközi hálózatuknak köszönhetően bárhol a világon. Szolgáltatásuk kulcsa egyedülálló szolgáltató partnerekből álló világhálózatuk és 40 speciális felkészültségű éjjel-nappal működő segélyhívó központjuk, melyek a világ több mint 208 országában teszik lehetővé az azonnali helyszíni beavatkozást az év 365 napján.

JELENTKEZEM