Feladatok

Ügyvezetői támogatás: 
  • A vezérigazgatók magas szintű feladatokban való támogatása, beleértve a szerződések áttekintését, biztosítva, hogy az ajánlattételi dokumentációk pontosak és megfelelő színvonalúak legyenek. 
  • A belső és külső szabályzatok betartásának felügyelete, beleértve a szabályozási követelményeket és a vállalatirányítást.
  • Üzleti elemzéssel kapcsolatos támogatás nyújtása, adatok áttekintésével és jelentések készítésével segítve a döntéshozatalt.
 
Folyamatfejlesztés és problémamegoldás: 
  • Az irodai folyamatok elemzése, azonosítva a szűk keresztmetszeteket, a hatékonysági hiányosságokat, valamint az automatizálási vagy fejlesztési lehetőségeket.
  • Projektadminisztráció kezelése a Jira-ban, a Tempo naplók felügyelete annak érdekében, hogy a projektidők helyesen legyenek allokálva, új projektek létrehozásának segítése, valamint az adminisztratív folyamatok beállítása és kommunikálása az érintettek felé. 
  • A felmerülő feladatok proaktív felvállalása, biztosítva, hogy semmi ne maradjon el, és minden probléma időben megoldódjon.
     
Back Office vezetése: 
  • Az összes háttérirodai (Back Office, BO) munkatárs (kb. 10 fő) vezetése és koordinálása, biztosítva az adminisztratív, pénzügyi és operatív feladatok zökkenőmentes végrehajtását
  • A háttérirodai folyamatok dokumentálása és fejlesztése, azonosítva az optimalizálásra alkalmas területeket, és növelve a hatékonyságot BO működésében.  
  • Központi kapcsolattartóként való működés a BO csapat számára, elősegítve a kommunikációt és az együttműködést az osztályok között.
  • Kapcsolattartás és koordináció az anyavállalatunk (Gloster Infokommunikációs Nyrt.) és a Minero IT között a háttérirodával kapcsolatos kérdésekben.

Iroda vezetése: 
  • A szegedi iroda működési folyamatainak optimalizálása illetve napi működésének felügyelete, biztosítva a produktív és kényelmes munkakörnyezetet.
  • Az iroda karbantartásának kezelése, beleértve a javítások intézését (pl. mellékhelyiségek, létesítmények) és a külső vállalkozókkal való egyeztetést.
  • Az iroda IT-infrastruktúra teljes működőképességének biztosítása, kooperálva az IT-szolgáltatókkal és belső csapatokkal. 
  • Az iroda beszerzéseinek koordinálása, beleértve a berendezéseket és irodaszereket, figyelve a költséghatékonyságra és a készletek időben történő feltöltésére.
  • Rendszeres látogatások (havi szinten) a kecskeméti telephelyre, ellenőrizve az általános készletszinteket, biztosítva az irodaellátás fenntartását és támogatva a helyszíni igényeket. 

Compliance és tanúsítványok: 
  • A kritikus tanúsítványok, köztük az ISO és a TISAX megújításának és megfelelésének biztosítása, különös tekintettel az információbiztonságra.
  • A releváns biztonsági szabványok naprakészen tartása, és szoros együttműködés az IT- és információbiztonsági kollégákkal, hogy az iroda infrastruktúrája megfeleljen a tanúsítványkövetelményeknek.
  • Dokumentáció kezelése és az e-tanúsítványokkal kapcsolatos auditokban vagy ellenőrzésekben való segítségnyújtás.

Elvárások

  • Üzleti adminisztráció, közgazdaságtan, operatív menedzsment vagy pénzügy területén szerzett felsőfokú végzettség
  • Magabiztos ismeretek folyamatdokumentálás, folyamatfejlesztés és megfelelőséggel kapcsolatos feladatok kezelése terén. 
  • Erős elemző készségek, adatvezérelt döntéshozatalban szerzett tapasztalat.
  • Kiváló kommunikációs és interperszonális készségek, képesség a csapatok közötti hatékony együttműködésre. 
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás, a német nyelv ismerete előnyt jelent. 
  • Részletekre való kiemelt figyelem, proaktív és megoldásorientált szemléletmód.
  • Több feladat egyidejű kezelésének képessége, a munkaterhelés priorizálásának és a határidők betartásának rutinos kezelése. 
  • Sokrétű felelősségek kezelésében való jártasság, az operatív kérdésektől kezdve a magas szintű stratégiai feladatokig
  • Haladó szintű Excel használat a jelentéskészítéshez

Előnyt jelent

  • Releváns tapasztalat operatív- és irodavezetés, háttériroda működtetés vagy hasonló munkakörben, ideális esetben műszaki vagy IT környezetben szerzett tapasztalattal.
  • Auditálásban szerzett tapasztalat pl. az ISO27001 tanúsítvánnyal és információbiztonsági szabványokkal kapcsolatban.  A TISAX tanúsítvány ismerete előnyt jelent. 
  • Szerződések átvizsgálásában és ajánlattételi dokumentáció kezelésében való jártasság.
  • Irodavezetéssel és adatbiztonsággal kapcsolatos szabályozási és megfelelőségi standardok ismerete. 
  • Az irodai szoftverek és projektmenedzsment eszközök (pl. Jira) ismerete, kiemelten a Microsoft Office Suite-ben, beleértve az alapos ismereteket:
  • Outlook (pl. közös postafiókok (SMB-k) és elosztólisták (DL-ek) kezelése))
  • SharePoint, beleértve a felhasználói hozzáférés kezelését és a dokumentumok szervezését
     
  • IT cégként kiemelten fontos számunkra, hogy jól érezd magad egy "IT környezetben". Ezért kérjük, hogy csak akkor nyomd meg a Jelentkezés gombot, ha olyan kifejezések, mint API, Active Directory és Java ismerősen hangzanak számodra, és van elképzelésed arról, miért fontosak ezek mind a cég, mind pedig egy Operatív Vezető számára.
  • Nem feltétlenül szükséges, hogy minden felsorolt területen legyen tapasztalatod, de a tanulásra való nyitottság és az önálló tanulás képessége alapvető elvárás. Az ideális jelölt törekszik a saját maga és a cég folyamatos fejlesztésére, "megoldom" hozzáállással rendelkezik, és képes hatékonyan dolgozni egy dinamikus, gyors tempójú környezetben.

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony, melyhez versenyképes alapfizetés társul
  • Home office lehetősége
  • Képzések, tréningek céges támogatással
  • Magánegészségügyi ellátás
  • Céges autó lehetősége
  • Fiatalos, lelkes, de leginkább együttműködő CSAPAT
  • Családbarát munkahely és a Gloster-Minero közösség ereje

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Gloster-Minero IT Hungary a Gloster Csoport szoftverfejlesztési üzletágának tagja, amely közel tizenöt éve nyújt magas színvonalú szoftverfejlesztési szolgáltatásokat. Magyarországon három telephelyen (Budapest, Szeged, Kecskemét) több mint 75 kollégával képviseljük magunkat. Kiemelt partnereink és ügyfeleink közé tartoznak olyan nemzetközileg ismert vállalatok, mint a BMW, Audi és a Német Vöröskereszt.

JELENTKEZEM