Pozíció céljaA cég teljes operatív működésének egységes irányítása és fejlesztése, különös tekintettel az ügyviteli folyamatok, állománykezelés, jutalékelszámolás és üzletfejlesztés integrált, hatékony és skálázható működtetésére. A COO biztosítja, hogy a belső folyamatok kiszámíthatóan, automatizáltan és mérhetően támogassák a tanácsadók és ügyfelek kiszolgálását.
A következő három évben a pozíció legfőbb stratégiai célja a folyamatok
egyszerűsítése, digitalizálása és automatizálása, az ésszerű hatékonyságnövelés és a skálázható működés érdekében.
Fő feladatok és felelősségi körökOperatív irányítás- A backoffice egységek (Ügyvitel, Jutalékelszámolás, Üzletfejlesztés) napi működésének koordinálása
- Önszerveződő szakmai csapatok integrálása és támogatása
- Értékteremtő folyamatok mentén történő napi együttműködés elősegítése
- Csapatszintű fejlesztések, karrierutak és tudásmegosztás támogatása
Folyamatfejlesztés és digitalizáció- Folyamatok dokumentálása, elemzése és automatizálása
- Az üzletfejlesztési / IT csapat stratégiai irányítása és prioritások meghatározása
- Adatminőség, riporting és üzleti kontrolling támogatása
- Digitális termékek és rendszerek kialakítása, bevezetése és üzemeltetése