Feladatok

Főbb feladataid lesznek:

Az operatív vezető felel a Vectraline mindennapi működésének irányításáért és folyamatos fejlesztéséért. A középvezetők munkájára támaszkodva koordinálja és felügyeli az értékesítés, ügyfélszolgálat, beszerzés, marketing és HR területeinek tevékenységét, hogy a vállalat hatékonyan, költségtudatosan és magas ügyfélelégedettséggel működjön. Gondoskodik arról, hogy a vállalati célok minden részlegen konkrét, mérhető teljesítménycélokká váljanak, és ezek megvalósulását rendszeresen értékeli. Jelentős szerepet vállal a működési folyamatok fejlesztésében, új rendszerek bevezetésében és a költségek kontrollálásában.
Kiemelt feladata a munkatársak szakmai támogatása, motiválása és fejlődésük elősegítése, valamint a csapaton belüli hatékony együttműködés erősítése. Stratégiai gondolkodásmóddal, ugyanakkor aktív operatív jelenléttel biztosítja a zökkenőmentes kiszolgálást, a magas szolgáltatási színvonalat és a maximális vevői elégedettséget. Szoros együttműködésben dolgozik az ügyvezetővel, akit rendszeres és átlátható jelentésekkel támogat a döntéshozatalban.

Feladataid részletesebben:
  • A mintegy 25 fős csapat szakmai és operatív vezetése, a napi irányítás a középvezetőkön keresztül.
  • Rendszeres, közvetlen riportálás az ügyvezető felé, teljes körű felelősséggel a kereskedelem eredményeiért.
  • A napi operatív működés megszervezése és felügyelete (rendelések feldolgozásának irányítása, kimenő megrendelések nyomon követése, értékesítők napi munkájának kontrollja, reklamációk kezelésének utánkövetése).
  • A munkatársak teljesítményének rendszeres értékelése, folyamatos motiválása és szakmai fejlesztésük támogatása.
  •  Új kollégák kiválasztásának, felvételének, betanításának és mentorálásának koordinálása.
  • A zavartalan gazdálkodási és működési feltételek biztosítása (erőforrások, eszközök, folyamatok rendelkezésre állásának felügyelete).
  •  A működési költségek folyamatos elemzése, kontrollja és a hatékonyság növelését célzó intézkedési javaslatok kidolgozása.
  • A napi irányítás során a pénzügyi, kereskedelmi és kontrolling szempontok következetes alkalmazása.
  • Az egyes osztályok (beszerzés, értékesítés, marketing, HR működési, IT) szabályzatainak folyamatos karbantartása, a szabályok betartásának ellenőrzése, valamint javaslattétel a szükséges módosításokra és fejlesztésekre.
  • Az iskolaszezonra és egyéb csúcsidőszakokra vonatkozó munkarend és kapacitás megtervezése, szervezése és irányítása.

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség.
  • Legalább 5 év vezetői tapasztalat nagy létszámú csapat és milliárdos árbevételű vállalat operatív vagy kereskedelmi irányításában.
  • B kategóriás jogosítvány.
  • Magas szintű MS Excel ismeret és ChatGPT magabiztos használata.
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás írásban és szóban.
  • Alapvető pénzügyi és kontrolling ismeretek.
  • Kiváló szervezőkészség, felelősségteljes és határozott vezetői hozzáállás.
  • Hatékony delegálási és felhatalmazási készség.
  • Adatvezérelt, rendszerszemléletű gondolkodás, és jó priorizálási készség párhuzamos projektek kezeléséhez.

Előnyt jelent

  • Octopus 8 vállalatirányítási rendszer ismerete.
  • CRM, marketing, ügyviteli és raktárirányítási rendszerek működésében szerzett tapasztalat.
  • Gyakorlat olyan vállalat irányításában, ahol az e-kereskedelem / online értékesítés a meghatározó.
  • A D2C, B2B és B2C értékesítési csatornák működésének és sajátosságainak alapos ismerete.
  • Tapasztalat nagy cikkelemszámú, FMCG termékkörben.
  • Jártasság a vállalati IT-folyamatok és MI rendszerek működésében.
  • Mogyoród vagy környéki lakóhely.

Amit kínálunk

  • Önálló, felsővezetői felelősségű pozíciót, valódi döntési jogkörrel.
  • Fix havi alapbér, rendszeres cafeteria és célfeladati prémium.
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, hosszú távú perspektíva.
  • Hétfőtől péntekig tartó, 8:00–16:30 közötti munkarend, szabad hétvégékkel.
  • Céges személygépkocsi, laptop, mobiltelefon, kedvezményes dolgozói vásárlási lehetőség.
  • Munkakezdés: 2026.02.01.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Vectraline egy 1995-ben alapított, 100%-ban magyar tulajdonú vállalat, amely mára a hazai irodaellátási piac egyik meghatározó szereplőjévé vált. Több mint 20 000 terméket kínálunk az irodaszerektől és tisztítószerektől kezdve az élelmiszereken át az irodatechnikai eszközökig. Termékeinket viszonteladó partnereinken keresztül, valamint egyre növekvő lakossági és vállalati ügyfélkörünk számára értékesítjük, cégekre szabott munkahelyi megoldásokat nyújtva.

Jelentkezés módja

Amennyiben szívesen dolgoznál egy stabil hátterű, fejlődő vállalatnál, és magadra ismertél a fentiek alapján, várjuk jelentkezésedet fényképes önéletrajz és fizetési igény megjelölésével.
 

JELENTKEZEM