A pozícióhoz tartozó főbb feladatok:
-
Projektek teljeskörű koordinálása az előkészítéstől a megvalósításig (pl. gépjárműpark karbantartás, eszközcserék, irodai fejlesztések, költözések)
-
A vezetőség támogatása stratégiai és operatív feladatokban, döntés-előkészítés és határidők követése
-
Kapcsolattartás és együttműködés partnerekkel, beszállítókkal, szolgáltatókkal és belső csapatokkal
-
Irodai és technikai infrastruktúra működtetésének biztosítása, beszerzések és nyilvántartások kezelése
-
Saját kezdeményezéssel projektek indítása, határidők követése és a megvalósítás teljes dokumentálása
Elvárások:
-
Középfokú végzettség megléte
-
5 év tapasztalat irodavezetői vagy projektkoordinátori munkakörben
-
Magas szintű MS Office ismeret - különös tekintettel az Excel függvényeire
-
Kommunikációképes angol nyelvtudás (külföldi partnerekkel való egyeztetések során használatos)
-
Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés
-
B kategóriás jogosítvány - vállalaton kívüli ügyintézéshez szükséges
Előnyök:
-
Felsőfokú végzettség
-
KKV környezetben szerzett tapasztalat
Amit Partnerünk kínálni tud:
-
Tapasztalati szinthez igazodó alapbér
-
Stabil, mégis dinamikusan fejlődő magyar tulajdonú vállalat
-
Modern, jól felszerelt iroda
-
Munkavégzéshez szükséges eszközök
Munkavégzés helye és ideje:
-
Budapest, III. kerület - Kolosy tér közelében
-
Hétfőtől-péntekig 8:00-16:30
Ha szívesen dolgoznál olyan környezetben, ahol valódi felelősséged van a folyamatok gördülékeny működésében, és döntéseiddel is alakíthatod a mindennapokat, várjuk önéletrajzodat a JELENTKEZÉS gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.