A pozícióhoz tartozó főbb feladatok:

  • Projektek teljeskörű koordinálása az előkészítéstől a megvalósításig (pl. gépjárműpark karbantartás, eszközcserék, irodai fejlesztések, költözések)
  • A vezetőség támogatása stratégiai és operatív feladatokban, döntés-előkészítés és határidők követése
  • Kapcsolattartás és együttműködés partnerekkel, beszállítókkal, szolgáltatókkal és belső csapatokkal
  • Irodai és technikai infrastruktúra működtetésének biztosítása, beszerzések és nyilvántartások kezelése
  • Saját kezdeményezéssel projektek indítása, határidők követése és a megvalósítás teljes dokumentálása

Elvárások:

  • Középfokú végzettség megléte
  • 5 év tapasztalat irodavezetői vagy projektkoordinátori munkakörben
  • Magas szintű MS Office ismeret - különös tekintettel az Excel függvényeire
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás (külföldi partnerekkel való egyeztetések során használatos)
  • Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés
  • B kategóriás jogosítvány - vállalaton kívüli ügyintézéshez szükséges

Előnyök:

  • Felsőfokú végzettség
  • KKV környezetben szerzett tapasztalat

Amit Partnerünk kínálni tud:

  • Tapasztalati szinthez igazodó alapbér
  • Stabil, mégis dinamikusan fejlődő magyar tulajdonú vállalat
  • Modern, jól felszerelt iroda
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök

Munkavégzés helye és ideje:

  • Budapest, III. kerület - Kolosy tér közelében
  • Hétfőtől-péntekig 8:00-16:30

Ha szívesen dolgoznál olyan környezetben, ahol valódi felelősséged van a folyamatok gördülékeny működésében, és döntéseiddel is alakíthatod a mindennapokat, várjuk önéletrajzodat a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.

JELENTKEZEM