Zökkenőmentes átfogó folyamatok biztosítása és felügyelete a szálloda üzletmenetének minden működési területén a menedzsmenttel és a vezetői csapattal együttműködve. Az Operatív igazgató közvetlen felettese a Cégvezető. Az Operatív igazgató felügyelete alá tartozik az F&B, Konyha, Housekeeping, Front Office, Wellness, Sales, Karbantartás. A Cégvezető közvetlenül irányítja a marketing, pénzügy, műszaki beruházások és általános a beszerzések folyamatait azonban az ide vonatkozó döntések végrehajtásának ellenőrzése az Operatív igazgató feladata.
Feladatai:
- a szálloda színvonalas és gazdaságos üzemeltetése
- a szálloda teljes személyzetének irányítása, tréningeztetése, munkájuk ellenőrzése
- a napi működés részlegek közötti koordinálása, ellenőrzése
- a minél magasabb vendég elégedettség elérése
- vendégközpontú szolgáltatás kialakítása
- beszerzések bonyolítása a cégvezető iránymutatása alapján
- jogszabályi és hatósági megfelelősség biztosítása
- a foglaltsági adatok, előrejelzések alapján szükséges kapacitások biztosítása
- együttműködés az értékesítéssel különösen a nagy rendezvények kiajánlásakor
- étterem,bankett,konyha részlegeken az optimális dolgozói létszám biztosítása
- folyamatos monitoring a költségek felett és javaslattétel a hatékonyabb üzemelés érdekében
- szálloda szolgáltatásainak folyamatos népszerűsítése, a piaci változások és a konkurencia figyelemmel kísérése a különböző csatornákon
- részlegek kimutatásai és jelentések készítése a tulajdonosok felé