Operatív igazgató / Director of Hotel Operations

Pest megye

Feladatok

Zökkenőmentes átfogó folyamatok biztosítása és felügyelete a szálloda üzletmenetének minden működési területén a menedzsmenttel és a vezetői csapattal együttműködve. Az Operatív igazgató közvetlen felettese a Cégvezető. Az Operatív igazgató felügyelete alá tartozik az F&B, Konyha, Housekeeping, Front Office, Wellness, Sales, Karbantartás. A Cégvezető közvetlenül irányítja a marketing, pénzügy, műszaki beruházások és általános a beszerzések folyamatait azonban az ide vonatkozó döntések végrehajtásának ellenőrzése az Operatív igazgató feladata.

Feladatai:
  • a szálloda színvonalas és gazdaságos üzemeltetése
  • a szálloda teljes személyzetének irányítása, tréningeztetése, munkájuk ellenőrzése
  • a napi működés részlegek közötti koordinálása, ellenőrzése
  • a minél magasabb vendég elégedettség elérése
  • vendégközpontú szolgáltatás kialakítása
  • beszerzések bonyolítása a cégvezető iránymutatása alapján
  • jogszabályi és hatósági megfelelősség biztosítása 
  • a foglaltsági adatok, előrejelzések alapján szükséges kapacitások biztosítása
  • együttműködés az értékesítéssel különösen a nagy rendezvények kiajánlásakor
  • étterem,bankett,konyha részlegeken az optimális dolgozói létszám biztosítása
  • folyamatos monitoring a költségek felett és javaslattétel a hatékonyabb üzemelés érdekében
  • szálloda szolgáltatásainak folyamatos népszerűsítése, a piaci változások és a konkurencia figyelemmel kísérése a különböző csatornákon
  • részlegek kimutatásai és jelentések készítése a tulajdonosok felé

Elvárások

  • felsőfokú szakirányú végzettség vagy 10 éves vezetői tapasztalat
  • szállodai szoftverek magabiztos használata pl.Flexys
  • szálloda vezetői vagy F&B igazgatói munkakörben szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalat
  • magabiztos,határozott fellépés, szolgáltatás centrikus személyiség
  • önálló munkavégzés,problémamegoldó képesség
  • professzionális számítógépes felhasználói ismeretek
  • stressztűrő képesség, rugalmasság
  • csapatorientáció
  • munkavégzés a hét minden napján és napszakában beosztás szerint
  • angol nyelv tárgyalás szintű ismerete
  • B kategóriás jogosítvány
  • büntetlen előélet

Előnyt jelent

  • dinamikus, kreatív, aktív és határozott személyiség
  • jó kommunikációs és szervezőképesség
  • terhelhetőség
  • szállodában szerzett Operatív/Szállodai igazgatói tapasztalat
  • referenciák, lekérdezhető előélet

Amit kínálunk

  • kiváló munkalehetőség az ország egyik vezető innovatív üzleti szállodájában
  • versenyképes jövedelem
  • bejárási költségtérítés vagy cégautó
  • térítésmentes étkezés
  • kedvező üdülési lehetőség partnerszállodáinkban
  • csapatépítő programok

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények

Céginformáció

Az Operatív Igazgatónk személyében keressük a jövőbeni Genaral Managerünket.

Az Abacus Hotel magyar tulajdonú, az ország egyik vezető innovatív üzleti szállodája, közel Budapesthez. 
Üzleti és szabadidős vendégek, csoportok, céges és privát rendezvények jellemzik mindennapjainkat.
A szállodában 128 szoba,étterem,bárok, bowling, konferenciatermek és spa részleg is üzemel. 
 

Jelentkezés módja

Jelentkezem gombra kattintás után kérjük csatolja magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzát és motivációs levelét.

JELENTKEZEM


Cégnév: Abacus Hotel Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: