• Alapanyagok és alkatrészek megrendelése a beszállítóktól, a megrendelésekhez kapcsolódó adminisztráció elvégzése
  • Megrendelések nyomon követése, problémák kezelése, megoldása
  • Kapcsolattartás hazai és nemzetközi beszállítókkal, valamint társosztályokkal
  • Raktárkészlet figyelemmel kísérése, optimális készletszint biztosítása
  • Számlák és beszállítási bizonylatok ellenőrzése

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Magabiztos, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban
  • MS Office programok magabiztos használata
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Hatékony tárgyalási technikák ismerete
  • Agilis, proaktív munkavégzés

Egyéb információ az állásról:

Egy stabil háttérrel rendelkező, nemzetközi gyártópartnerünk Szolnok melletti telephelyére keresünk új munkatársat operatív beszerző pozícióba.

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li data-start="1029" data-end="1103">Éves célprémium (az éves bruttó alapbér 10%-áig)</li> <li
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: