Feladatok

A munkakör célja az Operations Manager munkájának támogatása operatív és adminisztratív feladatokkal. A feladatok egy részét a vállalati biztosítási csomag kezelése teszi ki; ebbe bele tartozik a biztosítóval és a társosztályokkal való kapcsolattartás, adatszolgáltatások és döntéselőkészítő feladatok ellátása. Ezen felül további folyamatfejlesztő és -optimalizáló feladatokban vehet részt az új kolléga, mely során ellátja a projektek adminisztratív igényeit és a társosztályok közötti koordinációs feladatokat.

Részletesebben:
  • koordinátorként támogatod az Operations Manager munkáját;
  • rendszeresen egyeztetsz adatokat az üzleti vezetőkkel és szakértőkkel a folyamatok változásairól;
  • koordinálod az új folyamatokhoz, folyamat-módosításokhoz kapcsolódó változáskezelési tevékenységeket;
  • folyamatokat exportálsz, országonként testre szabod a menedzser és a vezetők támogatásával, majd részt veszel az implementálásban;
  • részt veszel a folyamatszabályozási IT-rendszerek kialakításában és bevezetésében;
  • dokumentálod és frissíted  az üzleti folyamatokat;
  • részt veszel  a működés hatékonyságának javítására irányuló folyamat-optimalizálási felmérésekben, a fejlesztési javaslatok kidolgozásában és az intézkedések megvalósításában;
  • koordinálod a folyamatszabályozások jóváhagyási és kibocsátási feladatait;
  • tájékoztatod az új és jelenlegi munkatársak szükség szerinti a folyamatok működéséről, változásairól.

Elvárások

  • felsőfokú szakirányú végzettség (gazdasági végzettség);
  • folyamatszervezésben, dokumentálásban szerzett 1-2 éves tapasztalat;
  • MS Office magabiztos használata (Word, Excel, PowerPoint stb.);
  • kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt;
  • jó elemző-szervező és kommunikációs készség;
  • logikus és strukturált gondolkodás, és proaktív hozzáállás;
  • kiváló problémamegoldó készség;
  • rugalmasság;
  • precizitás, pontosság.

Előnyt jelent

  • hasonló területen szerzett releváns tapasztalat;
  • folyamatszabályozási részvétel IT-rendszerek kialakításában és bevezetésében;
  • Visio vagy más folyamatmodellező alkalmazások ismerete.

Amit kínálunk

  • Erős, több lábon álló cégcsoport vagyunk, hosszútávú tervekkel, stabil jövőképpel.
  • Látványos, nagy ívű és volumenű projekteken dolgozunk.
  • A válságos időszakokban is helytállunk: fennállásunk óta sosem volt olyan projekt, amit ne fejeztünk volna be.
  • A tulajdonosok jelen vannak a cég életében.
  • A vezetők ajtaja minden kérdés esetében nyitva áll.
  • Hosszútávú karriert kínálunk: több kollégánk több mint 10 éve dolgozik a cégnél.
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk.
  • Kollégáink munkáját versenyképes jövedelemmel, átlátható juttatási csomaggal honoráljuk.
  • Minden munkakör esetében a legoptimálisabb megoldásra törekszünk, ahol csak lehetséges, támogatjuk a távoli és a hibrid munkavégzést.
  • Csapatunk összetartó és vidám, rendszeresek a jó hangulatú csapatépítő tréningek, és munkaidőn kívül is gyakran szervezünk közös programokat.

Céginformáció

A Futureal a közép-európai régió vezető ingatlanfejlesztő és befektető cégcsoportja. Magyarország mellett Romániában, Lengyelországban, Nagy-Britanniában és egy pilot projekttel Spanyolországban is jelen vagyunk. Nagy ívű, változatos projektjeinken – az ingatlanfejlesztés szinte összes területén aktívak vagyunk, legyen szó lakásokról, irodaházakról, kereskedelmi ingatlanokról –, Európa legjobb fejlesztői csapatával dolgozunk annak érdekében, hogy fejlesztéseinkkel tartós értéket teremtsünk. Legismertebb budapesti projektjeink: a többszörösen díjnyertes Corvin Sétány városrehabilitációs program, az Etele Plaza, a Budapest ONE irodaház.

Fontos számunkra az integritás, a kreativitás, a kitartás és a csapatszellem. Csatlakozz hozzánk!

JELENTKEZEM