Partnercégünk, Office Manager munkatársat keres a következő feltételekkel:
Office Manager (pénzügyi ismeretekkel)
Főbb feladatok, munkák:
Ügyvezető munkájának támogatása Szállásfoglalás, rendezvény szervezés Gépjármű és telefon flotta kezelése Beszerzések menedzselése Irodák menedzselése Vevői és szállítói kapcsolattartás pénzügyi témákban Vevő oldali követelések, beszállító oldali kötelezettségek kezelése Banki utalások adminisztrációja, a bankszámlakivonat napi szintű ellenőrzése Együttműködés a könyveléssel Számlázás., bejövő és kimenő számlák költséghely szerinti besorolása Statisztikák, kimutatások készítése és vezetése Havi pénzügyi zárás teljeskörű koordinálása
Az álláshoz tartozó elvárások:
Minimum középfokú végzettség Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Alapszintű pénzügyi és könyvelési ismeretek Angol nyelvtudás B Kategóriás jogosítvány
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Felsőfokú végzettség Minőségügyi szolgáltatónál szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
Kötetlen munkaidő – heti 1 nap home office Stabil munkahely egy multinacionális vállalatnál és családias légkör Karrier lehetőség (kiemelkedően teljesítő, megfelelő kompetenciákkal rendelkező kollegáink előrelépési lehetőségben bízhatnak) Változatos munkakör, tapasztalatszerzési lehetőség.
Jelentkezés az állásra:
Amennyiben úgy érzi, hogy Ön megfelel az említett követelményeknek és szeretne hosszú távon egy érdekes pozícióban dolgozni, bérigénye megjelölésével várjuk fényképes önéletrajzát!