Responsibilities

• office assistance,
• support and facilitation of office purchases;
• maintaining contact with colleagues
• registration of official letters, administration of mailings;
• participation in the company's operative activities, administration and filing;
• performing administrative tasks related to financial documents, registration, archiving;
• administration and filing of contracts in the contract registration system.
• carrying out all office tasks related to the company
• administrative assistance
• employment assistance
• full management of company properties
- providing general office management work
- supporting the management's work
- full organization of the operation of the office
- handling phone calls and company email
-registration and administration of company invoices and contracts

 

Requirements

  
• excellent problem-solving skills
• excellent communication skills
• accuracy, precision, reliability
• confident computer skills (MS Word, Excel, etc.)
• ability to work independently
• willingness to work in a team
• active knowledge of the English language (daily use)
•. category B driver's license
-  knowledge of accounting
- well organized and prioritized your daily tasks 

Nice-to-have

  • qualification of accounting
  • knowledge of finance and taxation
  • active English skills in writing

What we offer

  • competitive salary
  • long term employment 
  • varied tasks 
  • immediate start of work

Workplace extras

  • Free lunch

How to apply

A "jelentkezem" gomb megnyomása után, küldd el angol és magyar nyelvű önéletrajzodat nekünk. 
Cégnév: MS Solutech Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Irodavezető Pest megye

Bejövő telefonhívások fogadása, központi e-mail címre beérkező levelek feldolgozása, továbbítása az illetékesnek Bejövő/kimenő posta iktatása ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Senior Irodavezető Pest megye

Kapcsolattartás ügyfelekkel  Vezetők mindennapi munkájának támogatása  Külföldi partnerekkel történő találkozók szervezése  Általános irodavezető ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Irodavezető Pest megye

Feladatkörök: Céges dokumentációk kezelése, rendezése, iktatása, Számlák kiállítása, kifizetések nyomon követése, utalások előkészítése, Munkaügyi ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE