Feladatok

  • Az éjszakai audittal kapcsolatos feladatok elvégzése
  • Foglalások kezelése, illetve a recepció munkájának teljeskörű ellátása a Kempinski sztenderdeknek megfelelően
  • Az éjszaka folyamán intézi a be- és kijelentkezéseket
  • Felelős a Front Office részleg zavartalan működéséért
  • Az éjszaka folyamán felmerülő panaszok hatékonyan kezelése
  • A nap végi zárás precíz és pontos elvégzése a szabályzatokanak megfeleően
  • Vendégelégedettség biztosítása

Elvárások

  • Szállodában, hasonló pozícióban szerzett minimum 1 éves tapasztalat
  • Kiváló angol nyelvtudás
  • Opera rendszer ismerete
  • Pontos, precíz, igényes munkavégzés
  • Ápoltság, kiváló megjelenés
  • Udvarias magatartás, vendég-orientált gondolkodás
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Kiváló szervező- és gyors problémamegoldó készség
  • Rugalmasság
  • Határozottság
  • Önálló munkavégzés

Előnyt jelent

  • 5*-os szállodában szerzett tapasztalat
  • Egyéb idegen nyelv ismerete
  • Külföldön szerzett tapasztalat
  • Főiskolai végzettség

Amit kínálunk

  • Hazai és nemzetközi fejlődési lehetőség
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Cafeteria 3 hónap után; (Szép kártya, sport- és kultúra belépő, pénztári tagdíj hozzájárulás, stb.)
  • 13. havi bónusz
  • Kedvezmény a szálloda kiszolgálóegységeiben és partnereknél
  • Kedvezményes fogászati ellátás
  • Változatos személyzeti juttatások: dolgozói programok és elismerések
  • Ingyenes étkezési lehetőség
  • Ötcsillagos munkahelyi környezet
  • Dolgozói kedvezményes szálláslehetőség a világ bármely Kempinski és Global Hotel Alliance szállodájában, valamint további dolgozói kedvezmények belföldi partner szállodáknál

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva kérlek csatold magyar és/vagy angol nyelvű fényképes önéletrajzodat!

JELENTKEZEM