A Lyreco csoport a munkahelyi termékek és szolgáltatások piacán Európában vezető szerepet tölt be, és világszinten is meghatározó szereplő.
Az 1926 óta magántulajdonban lévő Lyreco folyamatosan alkalmazkodott a változó munkahelyi körülményekhez, a kiváló ügyfélélményre helyzetett folyamatos figyelemnek, a neves beszállítókkal fennálló erős partneri kapcsolatoknak és hatékony logisztikájának köszönhetően.
A 15 helyi leányvállalattal és egy szakértői központtal a Lyreco Európa és Ázsia 25 országában működik. Stratégiai disztribúciós partnereink hálózata további 17 piacot fed le világszerte. A munkakörnyezet specialistájaként a Lyreco szakértelme minden munkahelyi igényt lefed: irodaszerek, bútorok, informatikai eszközök, nyomtatási megoldások, egyéni védőeszközök, higiénia, kávézás és vendéglátás. Innovatív megközelítéssel és lelkesedéssel igyekszünk EGYSZERŰBBÉ TENNI AZ ÜGYFELEINK ÉLETÉT A MUNKAHELYEN.
Milyen feladatokban számítunk rád?
Üzleti növekedés elősegítése, aktív ügyfélszerzés révén a vállalati eredmények maximalizálása a Nespresso Professional termékkörre
Teljes értékesítési folyamat koordinálása, az ügyfélkereséstől az üzleti tárgyalásokig terjedő folyamat hatékony irányítása B2B szegmensben
Feladatod lesz a korábban megszerzett partnerekről való gondoskodás, valamint további fejlődésük biztosítása is
Versenytársak figyelése és piaci változások kezelése, új értékesítési lehetőségek azonosítása, a bevételek maximalizálása
Nespresso Professional termékek bemutatása a leendő ügyfeleknek
Kávékóstolók szervezése a termékek egyediségének bemutatása érdekében
Promóciós tevékenységek irányítása, promóciós anyagok bemutatása az értékesítési régión belül
Ügyfélelégedettség növelése, javaslatok előterjesztése az ügyfélelégedettség fokozására
CRM rendszer kezelése, üzleti lehetőségek és tevékenységek adminisztrálása
Árajánlatok és kereskedelmi számítások készítése
Hatékony együttműködés más részlegekkel, a közös célok elérésének támogatása
Rendszeresen részt veszel rendezvényeken, képviseled a vállalatot és erősíted a kapcsolatokat
A pozíció alkalmanként esti és hétvégi rendezvényeken való részvételt igényel
Sikered kulcsa:
Igazi Hunter vagy, szenvedélyesen ügyfélszerző és eredményorientált
B2B értékesítési tapasztalattal rendelkezel, legalább 2 év tapasztalat B2B területen
Prémium kategoriás termékek iránti elköteleződés
Kommunikációs készségek, kiváló tárgyalási, kapcsolatépítési és prezentációs képességek
Ügyfélszerzési és ügyfélkezelési ismeretek, tapasztalat
Önállóan végzed a munkád, tudsz döntéseket hozni, ugyanakkor csapatban is tudsz játszani
Rugalmas és motivált, rugalmas hozzáállás, alkalmazkodóképesség és motiváció
Nem utolsó sorban kávérajongó vagy
Kommunikációs szintű angol nyelvtudás
Utazási hajlandóság, B kategóriás jogosítvány és vezetői tapasztalat alapfeltétel
#LI-KS2
#LI-Remote
Amennyiben a fent említett sorokban megtaláltad elképzeléseid és szerinted Te vagy az a jelentkező akit keresünk, akkor küldd el nekünk szakmai fényképes önéletrajzodat és néhány mondatot magadról.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.