content-header

Céginformáció

A Lyreco csoport a munkahelyi termékek és szolgáltatások piacán Európában vezető szerepet tölt be, és világszinten is meghatározó szereplő.
Az 1926 óta magántulajdonban lévő Lyreco folyamatosan alkalmazkodott a változó munkahelyi körülményekhez, a kiváló ügyfélélményre helyzetett folyamatos figyelemnek, a neves beszállítókkal fennálló erős partneri kapcsolatoknak és hatékony logisztikájának köszönhetően.
A 15 helyi leányvállalattal és egy szakértői központtal a Lyreco Európa és Ázsia 25 országában működik. Stratégiai disztribúciós partnereink hálózata további 17 piacot fed le világszerte. A munkakörnyezet specialistájaként a Lyreco szakértelme minden munkahelyi igényt lefed: irodaszerek, bútorok, informatikai eszközök, nyomtatási megoldások, egyéni védőeszközök, higiénia, kávézás és vendéglátás. Innovatív megközelítéssel és lelkesedéssel igyekszünk EGYSZERŰBBÉ TENNI AZ ÜGYFELEINK ÉLETÉT A MUNKAHELYEN.

Milyen feladatokban számítunk rád?

Milyen feladatokban számítunk rád?

  • Üzleti növekedés elősegítése, aktív ügyfélszerzés révén a vállalati eredmények maximalizálása a Nespresso Professional termékkörre

  • Teljes értékesítési folyamat koordinálása, az ügyfélkereséstől az üzleti tárgyalásokig terjedő folyamat hatékony irányítása B2B szegmensben

  • Feladatod lesz a korábban megszerzett partnerekről való gondoskodás, valamint további fejlődésük biztosítása is

  • Versenytársak figyelése és piaci változások kezelése, új értékesítési lehetőségek azonosítása, a bevételek maximalizálása

  • Nespresso Professional termékek bemutatása a leendő ügyfeleknek

  • Kávékóstolók szervezése a termékek egyediségének bemutatása érdekében

  • Promóciós tevékenységek irányítása, promóciós anyagok bemutatása az értékesítési régión belül

  • Ügyfélelégedettség növelése, javaslatok előterjesztése az ügyfélelégedettség fokozására

  • CRM rendszer kezelése, üzleti lehetőségek és tevékenységek adminisztrálása

  • Árajánlatok és kereskedelmi számítások készítése

  • Hatékony együttműködés más részlegekkel, a közös célok elérésének támogatása

  • Rendszeresen részt veszel rendezvényeken, képviseled a vállalatot és erősíted a kapcsolatokat

  • A pozíció alkalmanként esti és hétvégi rendezvényeken való részvételt igényel

Mi lesz a sikered kulcsa?

Sikered kulcsa:

  • Igazi Hunter vagy, szenvedélyesen ügyfélszerző és eredményorientált

  • B2B értékesítési tapasztalattal rendelkezel, legalább 2 év tapasztalat B2B területen

  • Prémium kategoriás termékek iránti elköteleződés

  • Kommunikációs készségek, kiváló tárgyalási, kapcsolatépítési és prezentációs képességek

  • Ügyfélszerzési és ügyfélkezelési ismeretek, tapasztalat

  • Önállóan végzed a munkád, tudsz döntéseket hozni, ugyanakkor csapatban is tudsz játszani

  • Rugalmas és motivált, rugalmas hozzáállás, alkalmazkodóképesség és motiváció

  • Nem utolsó sorban kávérajongó vagy

  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás

  • Utazási hajlandóság, B kategóriás jogosítvány és vezetői tapasztalat alapfeltétel

#LI-KS2

#LI-Remote

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Motiváló fizetés, beleértve a rendszeres bónuszokat
  • Remek csapat és kölcsönös támogatás
  • Belső motivációs programok
  • Karrier előrelépési lehetőség egy nemzetközi vállalatban
  • Szakmai és személyes fejlődési lehetőség a Lyreco oktatási programjainak köszönhetően
  • ...még több gondoskodás: bónusz az alapbér mellett, kedvezményes termékvásárlási lehetőség, SZÉP kártya, employee assistance program, eseti juttatások

Amennyiben a fent említett sorokban megtaláltad elképzeléseid és szerinted Te vagy az a jelentkező akit keresünk, akkor küldd el nekünk szakmai fényképes önéletrajzodat és néhány mondatot magadról.

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM