Feladatok

A Workster egy BPO-val működik együtt, amely kiváló alkalmazotti elégedettségi értékelésekkel rendelkezik, hogy tapasztalt német nyelvű ügyfélszolgálati specialistákat találjon, akik távmunkában dolgozhatnak Magyarországon. A sikeres jelöltek egy e-kereskedelmi márka ügyfeleit támogatnák.
Feladataid:
  • Kiváló ügyfélszolgálat nyújtása az ügyfélkérdések gyors megválaszolásával, a problémák hatékony megoldásával, és az ügyfelek elégedettségének biztosításával;
  • Pontos és időszerű válaszok kutatása és nyújtása telefonon, e-mailben és élő csevegésben érkező kérdésekre;
  • Belső és külső dokumentációk és források kezelése a világszínvonalú szolgáltatás biztosítása érdekében;
  • Fontos vagy megoldatlan problémák azonosítása és továbbítása a megfelelő belső csapatokhoz;
  • Hívások továbbítása a megfelelő erőforrásokhoz szükség esetén, és az összes ügyfélinterakció dokumentálása a szabványos működési eljárások szerint;
  • A felmerülő problémák azonosítása, elhárítása és kommunikálása, valamint a megoldott problémák trendjeinek és mintáinak felismerése;
  • Az ügyfél elégedettségi színvonalának és élményének biztosítása, valamint annak garantálása, hogy minden hívást professzionálisan kezelnek, a kliens által meghatározott minőségi irányelvek alapján;
  • A meghatározott protokollok, KPI-ok, irányelvek és vállalati szabályzatok betartása az egységes és szabványosított ügyfélszolgálat biztosítása érdekében;
  • Együttműködő munkakörnyezet kialakítása a csapattagokkal, felügyelőkkel és más osztályokkal, az ügyfélproblémák megoldása, a tudás megosztása és a pozitív csapatlégkör fenntartása érdekében;

Elvárások

Képesítéseid:
  • Hatékony és helyes verbális és írásbeli kommunikáció német nyelven (C1 szint) és angol nyelven (B2 szint);
  • Magyarországi lakhely és jogszerű munkavállalás vállalati támogatás nélkül;
  • Ismeretek ügyféltámogató szoftverek, mint például a Zendesk, Slack és belső hibakereső eszközök használatában;
  • Ügyfélszolgálati és technikai támogatási tapasztalat, különösen ügyfélszolgálati irodában vagy más IT funkciókban;
  • Háttérellenőrzés sikeres teljesítése;
  • Kiváló önálló munkavégzési készség és csapatszellem távmunkában;
  • Problémamegoldó és kritikus gondolkodási készségek;
  • Alkalmazkodóképesség és rugalmasság, a folyamatok és információk változásaihoz való gyors alkalmazkodás képessége;
  • Erős ismeretek külső rendszerekkel és PC-alapú internetes és szoftveres alkalmazásokkal kapcsolatban (pl. internet, Microsoft Office);

Amit kínálunk

Amit kínálunk:
  • Versenyképes juttatási csomag tapasztalat, készségek és teljesítmény alapján;
  • Határozatlan idejű szerződés;
  • Magán egészségbiztosítás és életbiztosítás;
  • Teljesen távoli munka Magyarországról;
  • Dinamikus és kreatív csapat, pozitív és barátságos légkörben;
  • Kiváló munkakörnyezet – az alkalmazottak kiváló véleményekkel értékelték a munkaadót;
  • Útmutatás és eszközök a maximális potenciálod eléréséhez.

Céginformáció

A Workster egy elit többnyelvű toborzó ügynökség Európában, amely naponta köti össze a piac legjobb tehetségeit a legjobb munkáltatókkal.








 

Jelentkezés módja

Kérjük, jelentkezz erre az állásra a munkaközvetítő oldalon a frissített önéletrajzod mellékelésével.



 

JELENTKEZEM