A Workster egy BPO-val működik együtt, amely kiváló alkalmazotti elégedettségi értékelésekkel rendelkezik, hogy tapasztalt német nyelvű ügyfélszolgálati specialistákat találjon, akik távmunkában dolgozhatnak Magyarországon. A sikeres jelöltek egy e-kereskedelmi márka ügyfeleit támogatnák.
Feladataid:- Kiváló ügyfélszolgálat nyújtása az ügyfélkérdések gyors megválaszolásával, a problémák hatékony megoldásával, és az ügyfelek elégedettségének biztosításával;
- Pontos és időszerű válaszok kutatása és nyújtása telefonon, e-mailben és élő csevegésben érkező kérdésekre;
- Belső és külső dokumentációk és források kezelése a világszínvonalú szolgáltatás biztosítása érdekében;
- Fontos vagy megoldatlan problémák azonosítása és továbbítása a megfelelő belső csapatokhoz;
- Hívások továbbítása a megfelelő erőforrásokhoz szükség esetén, és az összes ügyfélinterakció dokumentálása a szabványos működési eljárások szerint;
- A felmerülő problémák azonosítása, elhárítása és kommunikálása, valamint a megoldott problémák trendjeinek és mintáinak felismerése;
- Az ügyfél elégedettségi színvonalának és élményének biztosítása, valamint annak garantálása, hogy minden hívást professzionálisan kezelnek, a kliens által meghatározott minőségi irányelvek alapján;
- A meghatározott protokollok, KPI-ok, irányelvek és vállalati szabályzatok betartása az egységes és szabványosított ügyfélszolgálat biztosítása érdekében;
- Együttműködő munkakörnyezet kialakítása a csapattagokkal, felügyelőkkel és más osztályokkal, az ügyfélproblémák megoldása, a tudás megosztása és a pozitív csapatlégkör fenntartása érdekében;