Feladatok

Készen állsz egy szuper lehetőségre egy piacvezető cégnél? Üdvözlünk a Fressnapfnál!
Ügyfélszolgálati csoportvezetőként felelős leszel az ügyfélszolgálati munkatársakból álló csapat irányításáért és vezetéséért. Elvárás, hogy legyen tapasztalatod ügyfélszolgálati csapatok vezetésében, lehetőleg B2C környezetben.
Feladataid közé fog tartozik a napi operációs feladatok megszervezése, beleértve a műszakokat, munkatervet, tevékenységeket és más kapcsolódó feladatokat. Erős problémamegoldó képességet, strukturált gondolkodást, folyamatok iránti affinitást és folyamatos optimalizálási szemléletet várunk tőled.
Emellett elvárás a folyékony német és a magabiztos angol nyelvtudás.

Főbb feladatok:
  • Az ügyfélszolgálati csapat vezetése és irányítása
  • Szakmai kapcsolatok ápolása az ügyfelekkel és a csapat tagjaival
  • Csapattagok mentorálása és fejlesztése, teljesítményük növelése érdekében
  • A napi operatív működés megszervezése (műszakok, munkatervek, tevékenységek)
  • Problémák hatékony megoldása és ügyfél-elégedettség biztosítása
  • Adatok elemzése és ezek alapján a csapat teljesítményének fejlesztése
  • Folyamatok optimalizálása
  • Együttműködés más osztályokkal a zökkenőmentes ügyfélélmény érdekében

Elvárások

  • Széleskörű ügyfélszolgálati tapasztalat, magabiztos vezetői készségekkel, folyékony német és magabiztos angol nyelvtudással
  • 2–3 év vezetői tapasztalat ügyfélszolgálati területen (lehetőleg B2C környezetben)
  • Kiváló kommunikációs és interperszonális készségek
  • Coaching/mentori képességek, empatikus hozzáállás
  • Erős problémamegoldó készség, strukturált gondolkodás
  • Proaktív ötletelés és fejlesztési tervek kezdeményezése
  • Folyamatok iránti affinitás és optimalizálási képesség
  • Képesség az adatokból cselekvési tervek alkotására

Amit kínálunk

  • Az állatok szeretete nagyon fontos számunkra - ha van kutyád, behozhatod magaddal az irodába.
  • Egyedülálló vállalati kultúra - megtapasztalhatod a nyitottságot, a transzparenciát és a megbecsülést egy innovatív, dinamikus környezetben
  • Itt lehetsz TE - a "te" kultúra az egész vállalatban és minden hierarchikus szinten érvényesül.
  • Rendkívül sikeres üzleti modell és háttér
  • Munka és magánélet egyensúlya, rugalmas munkaidő - lehetőséged van kihasználni a rugalmas és hibrid munkavégzés előnyeit
  • Mert megérdemled! - A vonzó juttatási csomag, valamint a különböző kiegészítő szolgáltatások, pl. munkavállalói kedvezmények, home office támogatás vagy cafeteria-program, minden munkavállalónknak jár
  • Folyamatos kapcsolattartás - A kommunikáció fontos számunkra: digitálisan vagy a dolgozói applikáció segítségével
  • We Care! - A munkatársak jóléte nagyon fontos a számunkra
  • A fejlődésed fontos nekünk - széleskörű tanulási lehetőségekkel támogatunk téged.

JELENTKEZEM