Készen állsz egy szuper lehetőségre egy piacvezető cégnél? Üdvözlünk a Fressnapfnál!
Ügyfélszolgálati csoportvezetőként felelős leszel az ügyfélszolgálati munkatársakból álló csapat irányításáért és vezetéséért. Elvárás, hogy legyen tapasztalatod ügyfélszolgálati csapatok vezetésében, lehetőleg B2C környezetben.
Feladataid közé fog tartozik a napi operációs feladatok megszervezése, beleértve a műszakokat, munkatervet, tevékenységeket és más kapcsolódó feladatokat. Erős problémamegoldó képességet, strukturált gondolkodást, folyamatok iránti affinitást és folyamatos optimalizálási szemléletet várunk tőled.
Emellett elvárás a folyékony német és a magabiztos angol nyelvtudás.Főbb feladatok:- Az ügyfélszolgálati csapat vezetése és irányítása
- Szakmai kapcsolatok ápolása az ügyfelekkel és a csapat tagjaival
- Csapattagok mentorálása és fejlesztése, teljesítményük növelése érdekében
- A napi operatív működés megszervezése (műszakok, munkatervek, tevékenységek)
- Problémák hatékony megoldása és ügyfél-elégedettség biztosítása
- Adatok elemzése és ezek alapján a csapat teljesítményének fejlesztése
- Folyamatok optimalizálása
- Együttműködés más osztályokkal a zökkenőmentes ügyfélélmény érdekében